24 Ocak 2015 Cumartesi

DENEDİM YORUMLUYORUM 68:BENRİ HASSAS TIRNAKLAR İÇİN ASETON

Merhaba canlar
Yeni bir yazıyla karşınızdayım.Bildiğiniz gibi özellikle yılbaşından sonraki yazılarımda ojelere  de  yer vermeye başladım.Şuanda hala deneme aşamasında olsam da yakın zamanda nail art video ve yazılarına da yer vereceğim.(inşallah)Tabi bu kadar ojeyle uğraşırsan asetona da ihtiyaç duyarsın.O nedenle bugünkü yazımda sizlere denediğim ve yorumlamak istediğim bir asetondan bahsedeceğim.
benri,nail care,gratis
BENRİ HASSAS TIRNAKLAR İÇİN ASETON
Benri markasının asetonunu ilk defa deneyecektim.Daha önce kullandığım asetonların hepsi marketten yada Japon pazarından alınmaydı.Bu asetonu Gratis'in 200. magaza şerefine yaptığı indirimde 1,5-2 TL arası bir fiyata almıştım ve %46 'lik indirimli fiyatı beni baya bir şaşırtmıştı.

Bendeki aseton hassas tırnaklar için olanı.Aseton kokusunu sevmesen-m de asetonda aradığım 2 özellik var;kısa sürede çıkarması ve tırnak etlerimi kurutmaması.
Bu asetonu o nedenle sevdim.Çok sık koyu oje sürmesem de sürdüğüm zaman 2.silişim de koyu bordo ojeyi bile çıkarttı. Tırnaklarımı,tırnak etlerimi  kurutmadı ve kokusunu tam tarif edemesem de aseton kokusundan çok parfüm kokusu hakim.Ben pek o kadar kalıcı parfüm kokusunu sevmem.Ojeyi çıkardıktan 30 dakika - 1 saat sonra bile tırnaklarınızda kalan bir parfüm kokusu hakim.O kısmını sevmedim.O kadar kusur kadı kızında da olur tabi.











Asetonla ilgili en beğenmediğim özelliği BEREKETSİZ olması.Az bir miktar asetonla bile ojenizi  çıkarken deliğinin genişliği nedeniyle çok fazla ürün pamuğa geliyor ve asetonun kısa sürede bitmesine neden oluyor.Gördüğünüz gibi bende ki neredeyse bitmek üzere.130 ML ve 2 TL ortalama fiyatı var.İndirimler  de pompalı şişede olanını almayı planlıyorum bakalım.Birde koyu ojeler için olanını deneyeceğim.Onunla ilgili de güzel yorumlar okumuştum.Benim bu asetonla ilgili söyleyeceklerim bu kadardı.Şu anda elimde Parmex aseton var onu da kullandıktan sonra onun da  yorumunu sizlerle paylaşırım.Bu aseton bereketsiz olduğu  için benden  5 üzerinden 3 aldı.Tekrar alırsam ağzını değiştiririm.Sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw


1 yorum:

Adsız dedi ki...

güzel paylaşımınız için teşekkür ederiz. güzel..
http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr