23 Ocak 2015 Cuma

DENEDİM YORUMLUYORUM 67 :PERLODENT MED SENSİTİV DİŞ MACUNU

Merhabalar efendim selamlar olsun bu tazıyı okuyanlara;

Yeni bir günde yeni bir değerlendirme yazısıyla karşınızdayım.Maalesef bu yazım da pek de memnun kalmadığım bir üründen sizlere bahsedeceğim.Elimde memnun kalmadıklarım birikmeye başladı sanırım yakında bir memnun kalmadıklarım yazısı da gelecektir.(umarım geç gelir de kullandığım ürünlerden memnun kalmışımdır)Ürünü sevmediğimi de söyledikten sonra bu ürün hangi ürünmüş bakalım;
perlofdent,rossman,oral care
PERLODENT MED SENSİTİV DİŞ MACUNU
Ürünümüz Rossmann'lar da satılan Perlodenr Med markasının bir diş macunu.Daha önce bu markanın 2 farklı diş macununu da denemiştim.İlk denediğim macun;inci beyazlığı vaat ediyordu ama ondan diş memnun kalmamıştım.Benim agız içimde iritasyona neden olmuştu.(yazısı burada)O üründen hiç memnun kalmamıştım ve bir memnun kalmadığım ürünler yazım/videom da da yer vermiştim.Sonra indirimde bu ürünü ve Perlodent med markasının MED diş macununu almıştım.O macun diş eti bakımı sağlıyordu ve benim 2014 yılı favori diş macunum olmuştu.(onun yazısına da buradan ulaşabilirsiniz)Benim elimde ki Sensitiv diş macununu da çekilişim de kazanan arkadaşıma hediye etmiştim.Sonra sevgili arkadaşım Gül bu macunu bana hediye etti.(o bu macuna bayılıyor evde 4 yedek bulundurur)Bende büyük bir hevesle kullanmaya  başladım;keşke başlamasaydım :(:(:(:(:(

Sensitiv olmasına ragmen(yani hassas dişler için) bende hassasiyete neden oldu.Tıpkı ilk diş macunu gibi ilk kullanımdan sonra ağız içindeki deriyi soydu.Ağzımı irite etti.2 yada 3 kez kullandım inatla ama yok iritasyon sürekli devam etti.Bunun kullanmayı bırakınca da soyulmalar geçti.Bu ürünün neden olduu kesin yani.Ben hariç çevremde ki herkes bu üründen inanılmaz memnun özellikle küçük kardeşim sürekli bundan kullanacağını ifade etti.Ama dediğim gibi ben hiç sevmedim. Rossmann'a gittim ilk seferde bunun içerik listesi ile Perlodent med diş eti bakımı olanın içerik listesini karşılaştıracağım. Benim içindeki bir ürüne lokal olarak alerjim var kesin.
Perlodent markası da bir alman markası olduğu için orada yapılan ÖKO-TEST'den iyi(gut) onayını almış bir ürün.Yani başarışı bir ürün.Bence çanta boyunu alın deneyin derim.
PERLODENT MED SENSİTİV DİŞ MACUNU
Ürünnün rengi beyaz renkli.Köpürmesi,temizlemesi  vb yeterli ancak dediğim gibi bana uymadı.125 ml ve 12 ay kullanım ömrü var. Perlodent markasının hayvanlar üzerinde test yapmadığını biliyorum (yanlış biliyorsam düzeltin )
Benim bu ürünle ilgili söyleyeceklerim bu kadardı umarım hoşunuza gitmiştir.Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

İLETİŞİM BİLGİLERİM
BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

Hiç yorum yok: