18 Ocak 2015 Pazar

DENEDİM YORUMLUYORUM 66:RAPSODİ PATA KREM (01)

Herkese merhaba
Güzel bir pazar ününden sizlere yeni yazımı yazıyorum.Hava o kadar güzel ki insanın evde durası gelmiyor.Dışarı çıkıp gezesi eliyor.Laf aramızda bende öyle yaptım ve hazır dışarı çıkmışken küçükte bir alışveriş yaptım.Ne yapayım insan kendini tutamıyor.Beni bu güzel havalar ve indirimler mahvetti.Yarın resimleyip yazısını yazacağım alışverişle ilgili şunu söylemem lazım stokçu zihniyetimin  bir ürünü olur kendisi.Sanırsın ki bitecek ve başka kalmayacak ama ev dolu onu ne yapacağız bilmem.(burada annemin yine mi alışveriş yaptın tarzı kızmasına hak vermiyor değilim tabi)
Neyse alışverişle ilgili sitemlerimi yarına(sonra ki yazıma) saklayalım ve bugünkü ürünümüze geçelim.
Çok fazla cilt ürünüm olmamakla birlikte pekte cilt makyajı yapmam zaten kapatıcımı ararken alalı baya odugunu hatırladığım ve aldığında severek kullandığım  bu pata kremi görünce "ben bunun yazısını yazmışmıydım ki diye düşündüm ve makyajımı yapıp gezip geleyim, yazarım" düşüncesiyle ürünü kullandım ve hala da yüzümde bulunan bir ürünün yazısını yazmaya başladım.
(genelde zaman zaman ürünlerimin resimlerini toplu olarak çekiyorum ve ayrı ayrı dosyalıyorum  bunun resmini de  daha önce çekmiştim)
RAPSODİ PATA KREM  (01)
Ürün bu şekilde;genelde küçük kozmetikçi,Japon pazarı tarzı yerlerde satılıyor bende gittiğim bir düğünde almıştım.(düğün salonu Japon pazarının yanındaydı ve akrabalarım-canlarım -okul bitti ne zaman senin düğün muhabbetiyle beni bunaltmışlardı)Tamamen deneme amaçlıydı alış sebebim birde 3,5 TL gibi bir fiyatının olmasıydı.Aldığım zaman tek cilt ürünüm bu üründü ve elimde bulunsun  diye almıştım.Daha önce de Rapsodi markasının farını ve maskarasını kullanıp memnun kalmıştım.(eskiden  Gratis,watsons yoktu bunları kullanırdı millet).

Pata krem demek sert ama krem yapıda fondöten demek.(umarım doru tarif edebilmişimdir)Normal fondöten gibi sıvı kıvamlı değil yani.Ürünün üzerinde plastik koruması ve bir tane de süngeri var ama ben elimle alıp uygulamayı daha sağlıklı buluyorum.(beauty blendarla da denemişliğim var onunla da güzel bir sonuç alınıyor)
Ürünün genel özeliklerine gelirsek kapatıcılığı orta seviyede benim için yani bb kremle fondöten arasında bir kapatıcılık sağlıyor.İnce yapılı bir ürün ve ciltle hemen bütünleşiyor.(kullanım miktarıyla da alakalı )Bende yağlanma yapmadı ama ben üzerine ince bir tabaka halinde pudra uyguluyorum.Kalıcılığı 4-5 saat ama  daha üstünü denemedim.İçerik olarak anlamadığım iç,n bir şey söyleyemem ama uzun bir listesi  var.Benim cildimde sivilce vb yapmadı.
RAPSODİ PATA KREM  (01)
Ürünün rengi bu şekilde,açık görünmesine bakmayın benim cildim açık renk ve ürün ciltle hemen bütünleşiyor zaten.Ürünle ilgili tek sıkıntı renk skalası  bence 4 rengi var ama renkler hemen koyulaşıyor.
Ben elimdeki ürünü severek kullanıyorum tekrar almam ama aldığıma da pişman olmadım.Çevrenizde Rapsodi satan bir yer varsa almasanız bile deneyin derim zaten uyun fiyatlı bir ürün.Benim marka takıntım olmamakla birlikte diğer küçük markalara göre rapsodiye daha çok güvenirim.Bazı şeylerin reklamla ilgili olduğunun örneği Flormar bence.Eskiden Japon pazarlarında satılırdı çok da uyun fiyatlıydı.(kalemi 1 tl olması lazım).Şimdi hem ambalajlarını yenileyerek  hemde yeni seriler çıkararak  ve reklam yaparak  gayet ğüzel bir marka olup çıktı ki ben Flormar'ı hem sevmişimdir.Darısı Rapsodi'nin başına.
Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı.Umarım faydalı bir yazı olmuştur sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhaba canım, sizi pembe makyaj çantamın bloğunda keşfettim.

Yazınızda kendimi gördüm resmen, eskiden watsons vs yoktu çok doğru, okuduğum şehirde hala yok mesela. Reklam konusunda da çok haklısınız rapsdi reklam yapsa anında fiyatı katlar. Bizler de pahalı = kaliteli mantığıyla hemen atlardık satın almak için.

Sizi takibe aldım. Bana da beklerim :)
http://kozmetiksandigi.blogspot.com.tr/