7 Ocak 2015 Çarşamba

DENEDİM YORUMLUYORUM 61:LA LİGNE OKSİJENLİ DUŞ JELİ

Herkese merhaba yeniden sizlerleyim.
Feci bir hava var dışarıda.Evden dışarı çıkamıyoruz.Tipi ve soğuk insanı eve mahkum ediyor resmen.Benim gibi ev kuşları için bu pek de sorun oluşturmuyor açıkçası ama soğuk pek de hoş değil.
Soğuk havalarda sıcacık bir duş kadar iyi gelen bir şey yoktur.Ben de buğün size duşta severek kullandığım ve memnun kaldığım bir üründen bahsetmek istediğim.
LA LİGNE OKSİJENLİ DUŞ JELİ
Benim size bahsedeceğim ürün LA LİGNE OKSİJENLİ DUŞ JELİ .Bu ürün Gratis'e özel bir ürün.Bir çok çeşiti olan bu ürünün daha önce kiraz çiçekli olanını ve aleo veralı olanını kullandım ve memnun kalmıştım.
Bu duş jeli de 2014 yılına damgasını vurdu resmen.Elimde ki duş jeli yedeklerini bu ürün oluşturmakta .1 tane 750 ml ve 1 tane de 300 ml'lik boyutu yedeklerim de. 750 ml 'lik bir boyutunu size yılbaşı çekiliş de hediye etmiştim.300 ml 'lik boyutu bitenlerim de görülecek ve şu anda banyo da da  750 mL'lik bir ürün kullanım için ayrıldı.(ben yazarken yoruldum siz anlayın halimi).Yani tüm ürünlerimi bu oluşturdu.Bir kısmını Gratis indirimin de ben almıştm ve bir kısmını da arkadaşlarım bulamazsam diye bana almıştı.Yani anlayacağınız sağım solum bu ürün oldu.Güzel bir ürün olduğu için şanslıyım yoksa bitmezdi.Ama az kaldı dediğim gibi.
LA LİGNE OKSİJENLİ DUŞ JELİ
Bu ürün gerçekten çok güzel bir ürün ve çok ucuz.İndirim döneminde 3,25 TL gibi bir fiyata 750 ML duş jeli alıyorsun daha ne olsun.Ürünün çok güzel ve hafif bir kokusu var.Su kokusu ile hafif deni kokusuna sahip.Özellikle yazın agır kokulu ürünler bayarken çok güzel olur diye düşünüyorum.Banyo da ki ürün bitince diğerlerini yazın kullanmak için saklayacağım.
LA LİGNE OKSİJENLİ DUŞ JELİ
Ürünün yapısı normal duş jelleri gibi yoğun yapılı bir jel değil.Daha sıvı kıvamlı jelimsi bir yapısı var.Ürünün köpürmesi gayet güzel.Daha önce de defalarca dediğim gibi ben köpüren ürünleri seviyorum.Bu ürünün bu özelliklerini sevsem de en sevdiğim özelliği bu değil.Benim aşrı kuru olan cildimi az da olsa nemlendiriyor ve KURUTMUYOR.Benim için en güzel özelliği bu.
Gratis'e özel bir marka olduğu için sıklıkla indirime giriyor.Ürünün hem 300 hem de 750 ML'lik boyutu olması da bir artı.Küçük olan boyutunu indirim döneminde alın deneyin derim.
Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı.Umarım sevmişsinizdir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.
İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

Hiç yorum yok: