3 Ocak 2015 Cumartesi

DENEDİM YORUMLUYORUM 58: NEUTROGENA PURE/SHİNE TEMİZLEME JELİ

Merhaba canlarım
Yeni bir ürün yorumlama yazısıyla daha karşınızdayım.Bu defa size severek kullandığım bir yüz yıkama jelinden bahsedeceğim.
NEUTROGENA  SKİN CARE
NEUTROGENA PURE/SHİNE TEMİZLEME JELİ
NEUTROGENA markasını severek kullanıyorum zaten.Özellikle Visibly Clear serisini de çok seviyorum.Daha önce sarı/turuncu olanından ve pembe olanından kullanmıştım ve sorun yaşamamıştım.Bu seride karma/yaglı ciltler için özel olarak çıkarılınca alıp denemek istedim.Bir bayram indiriminde peelinği ile birlikte 5'er TL vererek almıştım.

 İki ürünü de cilt bakım rutinime büyük bir hevesle dahi ettim.Ama peelingden memnun kalmadım(yazısı şurada) ondan ne kadar memnunsuzsam bu ürünü o kadar sevdim.



Kokusuna hastayım zaten :)Mandalina ve misket limonu kokuyor.Çok az bir  miktarı bile harika köpürüyor.;(bence temizleyiciler köpürmeli yoksa temizlemiyormuş gibi ğeliyor).Pompalı şişe de olması kullanımı açısından da pratik.Ürün çok bereketli ve 200 ML boyuyla 12 ay kullanım ömrü var.Benim cildimde tahriş edici bir duruma neden olmadı.
İçinde salisilik asit var ki bu yaglı cildin bir numaralı dostu.Yüzümden yagı arındırıyor ve parlamayı azaltıyor,bunu yaparken de cildimi kurutmuyor daha ne olsun.
Ben bu ürünü severek kullanıyorum.Keşke serinin toniği de olsa diyorum.(varsa bana haber verin ben hiç görmedim).
Ürünü yarıya getirdim. Elimdeki  temizleyiciler azalınca tekrar alacagım bir ürün.Eğer karma /yaglı cildiniz varsa ve parlamasından şikayetçiyseniz bu ürüne göz atın derim.

Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı.Umarım hoşunuza gitmiştir.Siz bu ürünü kullandınız mı ?Yorum bırakırsanız beni çok memnun edersiniz.Sonra ki yazıma kadar kendimize iyi bakın ve takipte kalın.

1 yorum:

dlkgzr dedi ki...

benimde kokusuna bayıldığım bir ürün