13 Ocak 2015 Salı

ÇEKİLİŞE DAVETLİSİNİZ :) YOUTUBE KANALIMIN 250 + TAKİPÇİ ŞEREFİNE ÇEKİLİŞİ


Merhaba herkese
Bildiğiniz üzere blogumun haricinde bir tane de youtube kanalım var.(buraya tıklayın).Kanalım da 250 takipçiyi geçtim ve bir teşekkür çekilişi yapmak istedim.Dediğim gibi çekilişim youtube kanalı üzerinden olacak.Yani katılmak için; youtube  kanalıma abone olmanız gerekmekte.
Gelelim çekilişim de verdiğim hediyelere;



  1. Benim takipçilerim genelde daha enç yaşta olduğu için NİVEA DEEP CLEAN TEMİZLEME JELİ+TONİK setini seçtim.Elimde bu üründen bir tane daha var.Daha önce de severek kullanmıştım.İndirimde stoklamışım.Fazla olunca bunu göndermek istedim.(stokçu zihniyet çekilişlerde yardımcı oluyor bir tek)
  2. COTTOMİA 70'Lİ PED PAMUK:Kendimce bir kutu hazırladım anlayacağınız.
  3. DİADERMİNE KARMA-NORMAL CİLTLER İÇİN PARLAMA KARŞITI BAKIM KREMİ:Bunu ikili avantajlı paket halinde almıştım.Bir tanesini kullanıyorum.Çok memnunum eşini de size göndermek istedim.
  4. BEAUTY FORMULAS YABAN MERSİNLİ O2 MASKESİ:Denemeniz için gönderiyorum.
  5. TOTES MEER DERİN TEMİZLİK MASKESİ:Elimde inanılmaz stogu olan bir ürün severek kullanıyorum denemeniz için gönderiyorum.
  6. DALAN DOLİVE EL KREMİ:Bayılıyorum bu kreme
  7. AVON MAKYAJ ÇANTASI:Ürün aldığım zaman 2 tane göndermişlerdi.1 tanesini size gönderiyorum.
  8. FLORMAR SİLK SATİN SHEET ADLI OJE:Aynı renk essence ojem olunca bunu size göndermeye karar verdim.
  9. ESSENCE I LOVE STAGE GÖZ BAZI:Bayılarak kullandığım ama gratis'te bulmanın zor olduğu bir far bazı.Bir tane de size gönderiyorum.
  10. ESSENCE LASH PRİNCESS MASKARA:Bunu paket olarak almıştım.Uyun fiyata bulunca bir tane de size aldım.
  11. ESSENCE EYELİNER PEN:Lash princess maskarayla paket halinde almıştım ve bunu da size gönderiyorum.
Benim hediyelerim bu şekilde.Umarım sevmişsinizdir.KATILMAK İÇİN;

Kanalıma(BURADAN) abone olmanız
Buradaki çekiliş  videosunu  beğenmeniz
Yorum kısmına ad;yaş ve şehir olarak yorum bırakmanız yeterli
+ hak elde etmek için;
-blogumu takip etmeniz halinde +4 hak
(senbenvehayat.blogspot.com.tr­)
-twitterdan takip etmeniz halinde +3 hak
(twitter.com/senbenvehayatbl)
-intagramdan takip etmeniz halinde +3 hak
(instagram: evin tek kizi mona)
-bu yazıyı  sosyal mecrada paylaşmanız halinde 
her paylaşım için;+2 hak elde edeceksiniz
UYARI
yurtdışına önderim yapamıyorum
18 yaş altı kişiler velilerinden izin almalıdırlar
Herkes bir defa katılabilir zaten yeri kadar + hak elde edebiliyorsunuz