24 Aralık 2014 Çarşamba

YILBAŞI ALIŞVERİŞ LİSTESİ :) :):):):):):):):):):):)

Yılbaşına sayılı günler kaldı.Çok fazla kozmetik olmasa da ihtiyacım olan ürünleri almak için bu indirimi bekliyorum.Umarım başta gratis ve rossmann  olmak üzere magazalar güzel indirimler yapar.(benim istediklerim buralarda satılıyor).İndirimden önce watsons ve rossmann dan bazı alışverişler yapmıştım bunların videosunu da çektim ve yazısını da yazdım.Yani bu indirim de fazla bir istek ürünüm yok umarım en az zararla atlatırız.
Ürünlerimi karışık koyacağım ve indirim halinde alacağım yani hayatı bir ürünüm yok(şimdilik)


BENRİ VÜCUT LOSYONU:Severek kullandığımı ve elimdeki bitmek üzere olduğu için alacagım.



MAKYAJ FIRÇASI:Özellikle rosmann ve gratisin kendi markasına ait far fırçasını almak istiyorum.Artık hanğisi olursa.


PUDRA:Aslında herhangi biri olabilir.
ISANA MARKA SAÇ ÜRÜNLERİ:İndirim halinde şampuan,saç kremi,saç spreyi,saç toniği yani hepsini almak istiyorum ama indirimi beklerim o ayrı.
DİRTY WORKS MARKA MASKELER:Özellikle canlandırıcı ve nem maskeleri tercihim.Bu indirim olmazsa başka indirimlerde.
RİVAL DE LOOP HİDRO NEMLENDİRİCİ:Çok övüldü almak istiyorum.Bir nemlendirici arayışındayım bu aralar.
RİVAL DE LOOP HİDRO GÖZ KREMİ:İlk göz kremim olacak.Nemlendirici nitelikle olmasını tercik ediyorum.

Bunlar benim alışveriş listemde olanlar tabi bakalım hangisine uyacağım.Özelikle rossmann indirimini bekliyorum.

Umarım sevmişsinizdir.Benim şimdiki yazım bu kadar sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok: