12 Aralık 2014 Cuma

KOZMETİK ALIŞVERİŞİM (ESSENCE ,FLORMAR,PASTEL)

Herkese merhaba
Buğün sizlere bir  alışveriş yazısı yazacağım.Buradaki ürünlerimi  birkaç gün önce sizlere videolarını seçerek göstermiştim. Buğün de yazısını yazayım dedim.Bu arada devam eden çekilişime katılmayı unutmayın.(katılmak  için buraya tıklayın)

Ürünlerimin büyük bir kısmı oje;evet büyük bir oje takıntısına düştüm.Allah kolaylık versin diyorum.
Bu ay biraz hastaydım bazı ürünleri de arkadaşlarım hediye etti;ğüzel de oldu.Oje takıntımım asıl sebebi video çekerken sadece ellerimin gözükmesi.Bari ellerim renkli renkli olsun izleyicilerime güzel gözüksün dedim.Yani tamamen sizleri düşündüğüm için bu kadar ojem oldu :):):):):):):):):)

Gelelim ürünlerime;


Kozmetik alışverişiydi bu diye bilirsiniz ama kozmetik dışı olanlar hediye olarak verilecek ürünler(çekiliş+ arkadaşlara )


  • Diadermine dengeleyici yüz yıkama jeli :Çekiliş için alındı
  • Tea tree yüz yıkama jeli/peelingi:Çekiliş için alındı.
  • Dermokil normal saçlar için şampuan kofresi: Hayatımın şampuanı keşke her yerde olsa
  • Çoraplar:Kırmızı olanların üstünde ren geyiği var.Arkadaşlarıma aldım.
  • La ligne oksijenli duş jeli:Hediyeydi.Çekilişe konuldu.
  • Fresh White Diş Pastası:Dişleri beyazlattığı söylendi.Denenecek.
  • Essence 04 -14 Numaralı rujlar:Ayrıntılı yazılarını yazacagım(04 hastası oldum)
  • Rival de loop berlin 100 numaralı ruj:Ayrıntılı yazısı gelecek.
  • 6 tane Essence 1 tane cecile,1 tane pastel,4 tane Flormar 1 tane golden rose oje:Ayrıntılı yazısı gelecek.

Benim aldıklarım bu kadar ojelerin adlarını ve rujların swactlarını videomdan ögrenebilirsiniz.Her birinin ayrıntılı yazısı gelecek.

Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın takipte kalın.

Hiç yorum yok: