7 Aralık 2014 Pazar

DO İT YOURSELF(DIY/KENDİN YAP) 2:DUDAK PEELİNGİ + İPUCU

Herkese merhaba

Yeni bir DIY yazısıyla daha karşınızdayım.Bu yazımda sizlere severek kullandığım 2 tane dudak peelingi tarifi ve 1 tane de ipucu vereceğim.
Bildiğiniz gibi  ölü derilerden kurtulmak çok önemli ve çok da sağlıklı.Hem cildimiz de hem de dudaklarımızda.Bunun için scrub,peeling vb araçlar kullanıyoruz.
Daha önce sizlere kahveli vücut peelingi tarifi vermiştim.Şimdi de dudak peelingi tarifi vereceğim.

Gelelim ilk tarifimize;


1.TARİF

Şeker  ve yogurt gerekli.Yogurdun içine şekerimizi katıyoruz.Şeker peeling etkisi ederken yogurt da cildi yeniliyor.Ben bu tarifi tuzla yapıp yüzüme  de uyguluyorum.

2.TARİF

Şeker ve zeytin yağı gerekli.1 yemek kaşıgı zeytin yagının içine şekerimizi koyuyoruz ve katı bir ha elde ediyoruz.Ben bu tarifi daha çok kışın ve sadece dudaklarıma yapıyorum.Zeytin yağı yumuşatıyor.

Tariflerim bu kadardı.Başka peeling tariflerim de var ama en çok bu ikisini yapıyorum. Diğerlerini de zamanla sizlerle paylaşacağım.

Gelelim ipucuna;

İp ucumuz resimden de anlayacağınız gibi diş fırçasıyla ilğili.Akşamları dişlerimizi fırçaladıktan sonra;fırçamızı yıkıyoruz ve bununla da dudaklarımızı yumuşak hareketlerle fırçalıyoruz.Sonrasın da da dudaklarımızı nemlendiriyoruz.

Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadar,umarım sevmişsinizdir ve faydalı olmuştur.
Sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın.

Sonra ki yazı : DENEDİM YORUMLUYORUM  51:RAPSODİ 111 NUMARALI FAR PALETİ"olacak


Hiç yorum yok: