18 Aralık 2014 Perşembe

DENEDİM YORUMLUYORUM 55:DALAN DOLİVE EL KREMİ

Merhaba herkese
Sizlere buğün severek kullandığım ve çantamdan eksik etmediğim bir üründen bahsedeceğim.Düşük ve uyğun fiyatlı olmasına rağmen benim çok severek kullandığım bir ürün kendisi.

Benim gibi kuru tenliyseniz ve elleriniz çok kuruyorsa her çanta da bir tane el kremi taşırsınız.Çogu ürün de yeterli nemi vermez,verse de kötü kokar yada pahalıdır.Bu krem hem küçük,hem uygun fiyatlı hem de ucuz daha ne olsun.
DALAN DOLİVE EL KREMİ
Bu kremin iki farklı versiyonu var.Biri daha büyük kapta krem olan biri de daha küçük kapta losyon olan.Bence ikisi de çok güzel :)

DALAN DOLİVE EL KREMİ
Benim elimdeki krem olan .
DALAN DOLİVE EL KREMİ










İkisi de çok güzel bebek pudrası kokuyor.Ben bu kokuyu çok seviyorum.Nemlendirmesi çok güzel.Az bir miktarı  yeterli eliyor.Nem vermesi de kalıcı.(en azından diğerlerine göre)
İçinde zeytin yagı olduğu  söyleniyor ki zaten zeytin yagının kendisi çok güzel nem veriyor.Uyun fiyatlı bir ürün.Çantaya at çık.Losyon olanı da krem olanı da çok sevdim.Ben de ikisi de kısa süre de emiliyor.
Benim bir üründe aradığım kriterler;
  1. Vaat ettiğini yerine getiriyor mu?
  2. Ulaşılabilir mi?
  3. Fiyat-performans ve miktar ilişkisi?
  4. Fiyatı
  5. Lüzum hali(pek uymasam da olmasa da olur mu?)
Bu hepsinden geçer not alıyor ve o nedenle de sıklıkla alınan bir krem.Her yerde bulunuyor.
Fiyatı 0,5 krş ile 1 TL arası değişiyor. Denemediyseniz deneyin derim.
Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadar sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Hiç yorum yok: