12 Aralık 2014 Cuma

DENEDİM YORUMLUYORUM 52:PERLODENT MED DİŞ MACUNU

Herkese merhaba
Nasılsınız?Umarım iyisinizdir.Şu anda dışarda inanılmaz bir fırtına var.Rüzgarın o sesi insanın biraz korkutuyor.Biraz dikkatimi dağıtmak biraz da elimdeki yazılacaklar yığınını azaltmak için bu ürün yorumlama yazısını yazıyorum.Umarım hoşunuza gider ve size bir fayda sağlar.

PERLODENT MED DİŞ MACUNU
PERLODENT MED DİŞ MACUNU

Ürün Rossmann da satılan Perlodent markasına ait  bir diş macunu.Bildiğiniz gibi bu markanın daha önce İnci beyazlığı olanını denemiştim.Bırakın sevmemeyi nefret etmiştim ama bu ürüne aşığım.Ailece severek kullandık hatta bitirdik.Yenisini indirim de alacagım.Bu ürün tüm zamanlar favorim olan Colgate 3'lü etkiyi bie unutturdu.O kadar sevdim ve memnun kaldım.

PERLODENT MED DİŞ MACUNU
PERLODENT MED DİŞ MACUNU










Perlodent med diş macunu diş eti sağlığı için üretilmiş bir diş macunu.Benim ara sıra diş etlerim de apse oluyordu.Bu ürünü kullandığım sürede olmadı.Zaten bu diş macunu OKETEST değerlendirmesinden çok iyi onayını almış bence de  bunu hak etmiş.Özellikle Almanya da üretilen yada kullanılan ürünlerde bu test yapılmışsa değerlendirmelerini göz önünde bulunduruyorum.
PERLODENT MED DİŞ MACUNU
Ürün beyaz renkli ve çok güzel köpürüyor.(benim için).Temizlik hissini ve temizlemesini seviyorum.Diş etlerine de bakım yapıyor daha ne olsun :)

Ürün 125 ML ve normal fiyatı da 3-4 TL arası yılbaşı indiriminden bir kaç çeşit daha alıcağım.
Eğer yakınlarınız da rossmann varsa bu ürüne bir şans verin derim.

Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadar.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Hiç yorum yok: