8 Aralık 2014 Pazartesi

DENEDİM YORUMLUYORUM 51:RAPSODİ 111 NUMARALI FAR PALETİ

MERHABA

Güzel bir sonbahar/kış ğünün de sizlerleyim.Buğün size  sevdiğim bir makyaj ürünü olan farlardan bahsedeceğim.Benim pek cilt makyajı yapmadığımı anlamışsınızdır sanırım.Ben daha çok göz makyajı sevenlerdenim.Onda da sadece başlangıç seviyesinde makyaj yapabiliyorum.(eyeliner bile süremeyenlerdenim).Yani makyaj için 101 dersi olsa katılırım.Zaten daha dogal makyajı sevdiğim ve yaşımda genç olduğu niçin bu daha dogru geliyor benim için.
Hem ben makyaja gerek duymayacak kadar güzelim bir kere(burada biraz kendini beğenmiş tarafım daha agır basıyor :) )

İşin komik tarafını bir kenara bırakırsak daha yeni makyaj yapıyorum(tabi bem ki makyaj sanılırsa) hiç de yapmaya gerek görmedim daha önce.Göz kalemi vb aldım ama kullanmak başka bir  durum tabi.Maskara sürmeye çalışan kuaförü delirttiğim daha dün gibi ğözümün önünde(ğeçen yıldı gözüm refleks olarak kapanıyordu alışmayınca tabi ) haliyle yeni yeni ögreniyorum.


Tabi bazı arkadaşlarımız o zaman neden güzellik blogu açtın derlerse yaşadıklarımı bu dönemi sizlerle paylaşmak için açtım ve zaten acemi bir blogger olduğumu da en başından söyledim.

Yine çenem düştü yazarken sıkıntı yokta video çekerken ki konuşmalar beni benden alıyor.Susmak bilmiyorum,kendimi tutamayacagımı anlayan kardeşım konuştuğum yerleri siliyor yoksa 1 saatten kısa videom yok.(Hele bitenler kısmı aman Allah'ım dillere destan bir ğün bir tag videosu çekeceğim öyle beni daha iyi anlayacaksınız.)

Lafı uzattık uzatabildiğimiz kadar yeter diyelim be farımıza geçelim.Far sürmeyi çok seviyorum.Bir kere sür çık farı favorim zaten .Eyeliner süremeyince far sürüyim bari diyorum.Bu ğün bahsedeceğim ar ise ilk farlarımdan biri;





Rapsodi markasını  bilmeyen yok sanırım.Küçük dükkanlarda bulabilirsiniz.Bu far da o markaya ait.Biri daha simi diğeri ona göre daha sade iki farklı  pembe tonunu barındıran bu far paletinin numarası 111.
Ürün 4-5 senedir bende ama bozuma ibaresine rastlamadım.Bu tarz bir pembe renk içeren far aldığım zaman atmayı düşünüyorum.(ALALI ÇOK OLDU YOKSA GÜZEL BİR ÜRÜN)



Ürünün biraz tozutma sorunu dışında bir problemi yok.(zaten balm farlar bile tozutuyor ki fiyatları malum)
Renk vermesi ve pigmantasyonu gayet başarılı. Özellikle açık renk olanı çok severek kullanıyorum.

Fiyatına göre performansı harika olan bu farı sizlere öneririm.Benden  5 üzerinden 3 aldı.Eğer kahverengi yada siyah olanını bulursam alırım.
Son olarak fiyatı yer yer değişmekle beraber 3,5 -5 TL kadar .Umarım sevmişsinizdir benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadar .Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Sonra ki yazı:"İLK EBAY ALIŞVERİŞİM VE YAŞADIKLARIM"olacak

Hiç yorum yok: