6 Aralık 2014 Cumartesi

DENEDİM YORUMLUYORUM 49:ORİFLAME WİLD ROSE & COTTON ÖZLÜ SAÇ KREMİ

Herkese merhaba
Bir cumartesi gününde sizlerle yeni bir ürünle birlikteyiz.Hava buğün ne kadar güzeldi anlatamam.İnsanın içinden dışarı çıkıp gezip tozmak geliyor.Ama benim içinden yatmak uyumak ve mümkünse bu salya sümük durumundan kurtulmak geliyor.:)

Evet anladığınız gibi gene,yeniden ve maalesef hastayım.Kronik sinüzitim var.Yani kış  demek elde mendil demek benim için.Ama kışı çok severim o ayrı.
Sinüzite eşlik eden hafif  farenjit bu son iki ğündür iyice beni yordu.Elim de ne video ne de yazı kaldığı için buğün geçtim kamara karşısını video çekip yazı yazacağım.Umarım güzel olur da sizin hoşunuza gider:)
ORİFLAME WİLD ROSE & COTTON  ÖZLÜ SAÇ KREMİ
Gelelim ürünümüze;çok fazla oriflame ürünü denemedim.Denediklerim de bir elim parmagını geçmez.İçlerinde sevdiklerim de oldu sevmediklerim de bu ürün sevmediklerimden biri;
ORİFLAME WİLD ROSE & COTTON  ÖZLÜ SAÇ KREMİ
Ürün wild rose(sanırım yaban gülü ) ve pamuk çiçeginin özünü içeriyor.Kokusu güzel en azından ben sevdim.
Zaten tek özelliği hafif kokusu.Saçım  temizlenmedi,yumuşamadı.Kullanmakla kullanmamak arasında bir fark göremedim ben.
ORİFLAME WİLD ROSE & COTTON  ÖZLÜ SAÇ KREMİ
Ürün çok bereketsiz çıktı. Kopürmüyor zaten.Ben köpürmeyen ürün kullanmayı sevmiyorum bana temizlemiyormuş gibi geliyor.Temizleyici bir ürün köpürmeli kardeşim.Ürünün agzından çok fazla ürün çıkıyor,zaten ürün sıvı bir halde haliyle 200 Ml olan bu ürün 2 hafta bile dayanmadı bana.

Tekrar almam.Bunu da arkadaşım bana vermişti.Hiç ama hiç sevemedim.Kabı şeffaf olduğu için kalan ürünü görüyordu.Bu özelliği ve kokusu için benden 5 üzerinden  1 aldı.

Normal fiyatı vb bilmiyorum ama Oriflame markası biraz pahalı bir marka. Magaza ürünlerine göre.Bu ürünün de fiyatını hak etmediğini düşünüyorum.Siz bu markanın saç ürününü kullandınız mı?
Nasıldı?Yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim.

Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadar.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve hasta olmayın.

Sonraki yazım :"DENEDİM YORUMLUYORUM 50: TOTES MEER ANTİAGE MASKE" olacak.

Hiç yorum yok: