4 Aralık 2014 Perşembe

DENEDİM YORUMLUYORUM 48: FLORMAR TRUE COLOR LİPSTİCK

FLORMAR TRUE COLOR LİPSTİCK
FLORMAR TRUE COLOR LİPSTİCK 
Herkese merhaba
Yeni bir ürünle daha karşınızdayım.Bu ürünüm biraz eski bir ürün.Ama kullandığım süre zarfında çok sevdim.Ürün sevdiğim tek dudak parlatıcısı.Çok güzel kavun kokuyor.
FLORMAR TRUE COLOR LİPSTİCK 
Ürün FLORMAR markasının TRUE COLOR serisini ait bir parlatıcı.Eski bir seri bulabilir misiniz bilmiyorum.Uzun zamandır da benimle birlikte olan bir ürün.Çok severek kullanıyorum.

Elimde TRUE COLOR serisine at bir tane de far paleti var onu da severek kullanıyorum bence bu seri gayet başarılıydı.

Ürünün içinde hafif  simler var ve dudakta ıslak ıslak bir duruş saglıyor.Sabitlenme ve kalıcılık yönü çok zayıf.Ben şu ana kadar sabitlenen bir parlatıcım olmadı o nedenle bunu pek yadırgamadım.
Kokusu muhteşem.Zamanı bitmesine ragmen bozulma belirtileri göstermedi.Ama artık atmam gerektiğini biliyorum :)

FLORMAR TRUE COLOR LİPSTİCK 
Rengi bu şekilde ben severek kullanıyorum.Dediğim gibi  eski bir seri bulursanız alın deneyin derim ama eski bir ürün olduğunu unutmayın.Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadar umarım sevmişsinizdir.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Sonraki yazım:"KASIM 2014 BİTEN ÜRÜNLERİM " olacak

Hiç yorum yok: