3 Aralık 2014 Çarşamba

DENEDİM YORUMLUYORUM 47 :ORİFLAME ENDLESS LASH MASKARA

oriflame rimel
ORİFLAME ENDLESS LASH MASKARA
Herkese merhaba
Buğünkü konuk ürünüm ORİFLAME ENDLESS LASH MASKARA.Bu ürünü bir arkadaşım geçen sene hediye etmişti.Bitti diye bir kenara kaldırmıştım ancak geçen haftalarda bitmediğini görünce bitirmek için kullandım ve yeniden çok sevdim.

Hala var mı bilmiyorum ama plastik fırçalı maskara sevenlere öneririm.




Ürünün fırçası dediğim gibi plastik ve düz bir fırça.Ama kirpikleri tek tek ayırıp uzatıyor.Dogal uzun kirpiklere sahip oluyorsunuz.Çok güzel bir siyahtı benim elimdeki.Günlük kulanım için harika bir maskara bence.Kaç kat uygularsanız uygulayın topaklanma vb sorunlara da yol açmıyordu.
Ürünün kullanım ömrü 12 ay.(benimkinin tarihi geçmişti)Benim gözümde kaşıntı,dökülme vb soruna yol açmadı.Suya dayanıklı bir ürün değil.Suya dayanıklı çeşiti var mı onu da bilmiyorum.

Çevrenizde Oriflame satıcısı varsa alın deneyin derim.Gerçekte günlük olarak kullanıma uygun bir maskara.

Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı.Umarım sevmişsinizdir.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Sonraki yazı:"KARIŞIK ALIŞVERİŞ YAPTIM(WATSONS,BİM,BİJUTERİ)"olacak

Hiç yorum yok: