1 Aralık 2014 Pazartesi

DENEDİM YORUMLUYORUM 46: DERMOKİL KURU CİLTLER İÇİN TONİK

DERMOKİL KURU CİLTLER İÇİN TONİK
Merhaba
Güzel bir günde yeniden merhaba demeyi ne kadar çok isterdim.Ama buğün güzel bir ğün değil. Kpss atamaları açıklandı ve olmadı   çok üzüldüm.
Buğün yazı yazmayacaktım.Ancak sorumluluk sahibi bir blogger olarak yazmam gerektiğini düşündüm ve bir ürün yorumlama yazısıyla daha karşınızdayım.
Bu yazım yazın kullandığım ve bitiremediğim bir ürünle ilğili olacak.Bu ürünü hiç ama hiç sevemedim.Çok saçma bir ürün .
DERMOKİL KURU CİLTLER İÇİN TONİK
Ürünü yazım denemek için almıştım.Ürün belki ğüzeldir ama ben yanlış almışım.Yazım karma-yağlı arası bir cilde sahip biri olarak kuru ciltler için üretilen bir toniği nasıl aldım bilemiyorum.

Tüm bunlara ragmen ürün;ürün benim cildimi kuruttu.Nasıl yaptı bilmiyorum ama ürünü kullandıktan sonra cildim kuruyordu ve kaşınıyordu.Benim karma-yaglı cildimi bile kurutuyorsa kuru ciltlilere ne yapıyordur acaba.

DERMOKİL KURU CİLTLER İÇİN TONİK
Ürünün en çok kabını sevdim.Ağzı nedeniyle fazla ürün ziyan olmuyor.Zaten tek + özelliği de bu benim için.

Dediğim gibi kuru ciltler için olan bir tonik benim yazın karma cildimi kuruttu.Kışın kullanamam zaten bu nedenle.Yaza da bırakmak istemiyorum.Yarısı durmasına ragmen çöpe giden bir ürün oldu benim için .
Sevmedim hatta nefret ettim.
Ürünü kesinlikle tavsiye etmem.Kabı nedeniyle 5 üzerinden 1 aldı benden.Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadar.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Sonraki yazım :"DENEDİM YORUMLUYORUM 47 :ORİFLAME ENDLESS LASH MASKARA" olacak.

Hiç yorum yok: