29 Aralık 2014 Pazartesi

2014 YILI SON BİTEN ÜRÜNLERİM

Herkese merhaba
2015 e sayılı günler kala yeni bir bitenler yazısıyla karşınızdayım.Kullandığım ürünlerin çoğunun yazısını yazdım. Yazmadıklarımı ise yakın zamanda  yazacağım..Lafı çok uzatmadan yazımı yazayım ve yılbaşı indirim alışverişi videomu  çekeyim.Yani benim bugün çok işim var :)

Çogu bakım ürünü her zaman ki gibi kozmetik ürünleriyse çekmecenin temizlenmesi sonucu ortaya çıktı ve atıldılar.Aldığım zamanı bile hatırlamıyorum.
  1. HOBBY DUŞ JELİ:Severek kullandım ve tekrar alırım yazısı burada
  2. PERFECT PURİTY AGIZ ÇALKALAMA SUYU :Her ay bitiyor zaten elimde yedeği de var.Yazısı burada
  3. KİPA BÜTÇE ISLAK HAVLU:Kurumadığı için çok seviyorum ancak biraz yapışkanlık hissi veriyor tabi
  4. FA DEODORANT:Hafif pudralı olmasına rağmen elimdeki stoklarını bitiriyorum.Sanırım 1 tane yedek kaldı elimde.
  5. PERLODENT MED DİŞ MACUNU:Bu senenin favorisi.Tekrar alıcağım.yazısıburda
  6. ISANA SAÇ BAKIM YAĞI:Favorim.Şu sıra elseve kullanıyorum.Biraz daha kullandıktan sonra karşılaştırma yazısı yazacağım.yazısı burada
  7. WATSONS PED:Normal de bunları göstermezdim.Lakin bunlar fiyata göre harika performans gösterdiler.Mavi olanın yüzeyi daha az pamuksu olsa da emcilikleri bakımından orkid markasından parkları yoktu.İçlerinde 8 tane var ve 1 T  idi ben aldığım zaman indirime girerse şans verin derim.
  8. TOTES MEER DERİN TEMİZLİK MASKESİ:Yazısı burada
  9. TOTES MEER NEM MASKESİ:Yazısı şurada
  10. WATSONS ÇİKOLATALI OKSİJEN MASKESİ:Diğerini de kullanıp yazısını yazacağım.
  11. AVON PASTEL PİNK ADLI OJE:Sıvı bir yapısı var.Hiç kullanamadım.Çöpe
  12. FLORMAR TRUE COLOR DİPLİNER:Eyeliner denemelerimde şehit oldu.Çöpe
  13. RAPSODİ 202 NUMARALI ALLIK:Allık kullanmıyorum.4 senedir bende çöpe
  14. ÇİFT TARAFLI RUJ+LİPLOSSLU ÜRÜN:Rujun rengi güzelmiş ama Fi tarihinden kalma çöpe
  15. COLLEEN MARKA ŞEFFAF MASKARA:Rengi iyice kötü oldu.Yazısı şurda
  16. FLORMAR TRUE COLOR LİP GLOSS:Simleri aşırı büyüktü.Numarası da silinmiş.Çöpe
  17. NUDE RUJ:Soluk bir rengi vardı.Erimiş pastel  boya gibi olmuş.Çöpe.
Benim biten ürünlerim bu şekildeydi.Temiz bir dolapla yeni yıla başlayabilirim.Umarım sevmişsinizdir.
Sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takip de kalın.

Sonra ki yazı:"YILBAŞI İNDİRİM ALIŞVERİŞİM VE HEDİYELERİM" olacak

İyi seyirler

Hiç yorum yok: