26 Aralık 2014 Cuma

2014 FAVORİLERİM

Herkese merhaba
Bu yazımda sizlere 2014 ılı boyunca kullandığım ve favorim olan ürünleri tanıtacagım.Belki indirimler öncesi ilginizi çeker de alışveriş listelerinize eklersiniz.Lafı fazla uzatmayıp ürünlere geçelim.
2014 FAVORİLERİM

  1. DERMOKİL ŞAMPUAN:Yıl boyu çok fazla şampuan denedim.Loreal,Hobby,Gliss,Blendax ama favorim kesinlikle bu ürün.Yağlı saç dibini dengeledi.
  2. HOBBY ARGAN YAGLI SAÇ KREMİ:Resmi genel resimde yok çünjü biteli çok oldu ama bu yılın sa. kremiydi benim gözümde.
  3. WATSONS SAÇ MASKESİ(SÜTLÜ):Haftada bir kez maske diğer zamanlarda saç kremi olarak kullandığım bu üründen çok memnunum.İnanılmaz bereketli bir ürün.İndirim de göz atın derim.
  4. ISANA SAÇ BAKIM YAĞI:Yeni bitti.Bunun kadar bereketli bir ürün görmedim.Severek de kullandım.Sevgililer gününde alabilirim.Şu anda elseve kullanıyorum.O daha sıvı bir ürün.
  5. LOREAL PURE ZONE TEMİZLEME JELİ:Favori temizleyicimdi.Gerçekten de siyah noktaları azaltıyordu.Elimde ki temizleyiciler bitince almayı düşünebilirim.Yazın severek kullandım.
  6. NEUTROGENA PEMBE GREYFURTLU PEELİNG: Tanecikleri güzeldi.Yüzü çizmiyordu. İnanılmaz bereketliydi.Çok güzel de kokusu vardı.Bu yılın açık ara farkla birincisi oldu.
  7. GARNİER SAF VE TEMİZ 3'Ü 1 ARADA:Her daim favorim zaten.Yaz kış severek kullanıyorum.
  8. GRATİS PEEL OFF MASKE:Adını söylemekte yazmak da çok zor.Ama peel off maske seviyorsanız ve hassas bir cildiniz yoksa alın deneyin derim.Ben yarısına kadar kullandım ve bayıldım.Bu bitince yenisini de almayı planlıyorum Yazısını da yazmıştım zaten.
  9. TOTES MEER NEM MASKESİ:Özellikle kışın severek kullandım maske.Daha iyisini bulamadım.
  10. TOTES MEER TEMİZLİK MASKESİ:Her daim kullanıyorum.Düzenli kullanımda fayda saglıyor.
  11. YABAN MERSİNLİ OKSİJEN MASKESİ:Eglenceli ve hoş kokulu bir maske. Watsons da da var ama bence Gratis de satılanlar daha güzel kokuyorlar.(alışkanlık da olabilir bu)
  12. BENRİ ALEO VERALI VÜCUT LOSYONU:Severek kullandım bu yıl.Yazın tanışmıştım(ramazan bayramı indiriminde)Bundan önce ne kullanıyordum dedim kendi kendime.
  13. CAPİTAL DEODORANT:Uygun fiyatı bir ürün.Bim de satılıyor.Resmen parfüm o kadar kalıcı.
  14. BEE BEAUTY STRAWBERRY LİP BALM: Yazın ünlük ruj ve lip balm olarak kullandım ve çok da sevmiştim.Eğer orta kurulukta dudaklarınız varsa  çok seveceksiniz.İndirim de bakın bence.
FAVORİ BAKIM ÜRÜNLERİM BU ŞEKİLDEYDİ.GELELİM FAVORİ KOZMETİK ÜRÜNLERİME
  1. RİVAL DE LOOP YOUNG KAPATICI:Çok dogal duran ve benim cildimle bütünleşen bir stick kapatıcıydı.Stick yapısı nedeniyle yazın kullanımı daha kolay ama yine de çok severek kullandım.
  2. AVON COLOR TRND RUJ:Çok sevmiştim.Mora yakın bir pembe  sanırım.Yazısını da yazmıştım.
  3. WET N WİLD SUNSET BEACH RUJ:Şeftalıalt tonlu bir ruj.Biraz parlak olmasa da günlük bir ruj.
  4. RİVAL DE LOOP BERLİN 100:Kahve alt tonlu dogal duruşlu bir kırmızı.Aldığımdan beri favorim.
  5. RAPSODİ TERRACOTA ALLIK:Benim far olarak kullandığım çok amaçlı bir ürün.Bakır renkli .
  6. FLORMAR TRUE COLOR FAR PALETİ 10 NUMARA:Özellikle pudra pembe gibi duran rene bayılıyorum.Az bir tozutma problemi dışında bir sorunu yok.İlk far paletim olması da cabası .
  7. RİVAL DE LOOP YOUNG FRESH KİCK MAKE UP FONDOTEN: Yazın çok severek kullandım ve benim cildim de güzel bir sonuç verdi.Ben young serisini çok sevdim rival de loop ürünlerinde.
  8. ESSENCE 113 NUMARA SPACE QUEEN OJE:Nude tonlu simi bir oje bayılıyorum rengine.
  9. CECİLE 08 NUMARALI OJE:İçinde hafif simler içeren hafif pembe bir renk.Bayılıyorum yapısına
  10. FLORMAR 362 NUMARALI OJE:İçin de simle bulunan bir pembe.Severek kullanıyorum
  11. ESSENCE 189 NEW YORK CALL ADLI OJE:Satın yapıda ve rengi çok hoş.Fırçasını ve kapatıcılıgını sevdiğim bir ürün.Ben satin yapıda ki ojeleri sevdiğimi fark ettim bununla birlikte.
Benim 2014 yılı favorilerim bu şekildeydi.Sizin favorileriniz neler.Yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim. Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Hiç yorum yok: