4 Kasım 2014 Salı

YENİ CİCİLER:WATSONS VE GRATİS İNDİRİM GANİMETLERİ


Herkese merhaba

Günün 2. yazısıyla daha karşınızdayım .Bildiğiniz gibi GRATİS geçen günlerde % 40 +% 10 Yani % 46'lik bir indirim yaptı.Tabi bunu üzerine de watsons bazi ürünlerinde% 40-% 50 bazi ürünlerde de 1 + 1 kampanyası yaptı.

Benim hale devam eden Ürün Bitirme Projem yılbaşı indirimi içindi.Böyle indirimler olunca kaçırmadım yılbaşında almayı planladığım bazı  ürünleri bu indirim de  aldım.Dün de alışveriş videosunu da yayınladım.Gelelim aldıklarıma;
aldıklarımın Toplu hali


  1. JOHNSON'S BABY 800 ML BABY  ŞAMPUANI: Şampuan yapiminda, makyajımı çıkarırken de kullaniyorum. İndirimdeyken alıyım dedim.
  2. KİPA 10'LU BİSKÜVİ: Kipa da 1 TL Günleri başlamıştı.Çayın yanında güzel olur diye  aldım.
  3. KİPA 2'li KAĞIT HAVLU: Yine indirim de aldım. 1 tl ğünlerinden Alındı.
  4. CAM KASE:Masa üzerine konulup içine toka vb koymak için alındı.1 tl
  5. PERLODENT MED SENSİTİV MACUN:Bendekini çekilişe koyduğum için arkadaşım tarafından hediye edildi.
  6. BENRİ HASSAS TIRNAKLAR İÇİN ASETON:Ben pek bir fark görmedim.Sadece ğüzel çıkarıyor.
  7. PERFECT FURİTY AGIZ ÇALKALAMA SUYU-NANELİ:Bendeki çok az kaldı .Hazır buda indirimdeyken alayım dedim.
  8. NİVEA CLEAN DEEPER TEMİZLEME JELİ+TONİK SETİ:Yedek olması için aldım.Elimde ki bitince buna geçeceğim.
  9. FRETERNİKUS AYAK BALSAMI: Yazin bulamıyordum.Şimdi aldım yazın kullanacagım.
  10. Benri KULAK TEMİZLEME Cubugu: Makyaj temizlerken, düzeltirken vb kullanıyorum.İndirimdeydi ben de Aldım.
  11. ESSENCE COLOR & GO oje NO 103 UZAY QUEEN: Tırnak renginde simli Bir oje: İlerki zamanlarda yazısını yazacagım.
  12. ESSENCE  COLOR&GO NO 189 NEW YORK CİTY CALL:Yeni çıkan satin serisinden bir oje.Kurşuni bir rengi var.Bununda yazısını yazacagım.
  13. EKLİPS 5'Lİ KREM SEYAHAT KABI:Bununla far bazı vb yapacağız ilerki ğünlerde.
  14. NİVEA ESSANSİYAL CARE 2'Lİ DUDAK BALMI: 2'li paketi 10 tl iken indirimle 5.40 TL ye aldım ki bir tanesinin normal hali 5 TL.1 tanesi bedavaya geldi.
  15. BENRİ SEYAHAT BOY MACUN:Denemek amaçlı alındı.Fırça da alıcaktım ancak kalmamıştı.
  16. WET N WİLD E529B COPPER DUST RUJ:İnanılmaz kalıcı pembe alt tonlu bir kırmızı.Benim sevdiğim bir renk oldu.Çok sevdim biraz daha kullanıp yazısını yazacagım.
  17. WET N WİLD E516C SUNSET PEACH:Kalıcılık çok olmasada günlük bir ruj.Yazısı yakında yazılacak.
  18. BENRİ 50 METRE NANELİ  DİŞ İPİ:Daha önce diş ipi kullanmamıştım.İlk defa kullanacağım.Bakalım nasıl olacak.
  19. LOREAL ELSEVE MUCİZE YAĞ:Bu ürünü ilk defa kullanacagım.Gratis de kalmamıştı.Ben de WATSONS'dan 1+1 olarak aldım.Yani 1 tanesi bedavaya geldi.Bu durumda Gratis'dekinden daha ucuz oldu.

Benim aldıklarım bu kadardı.Bizim buradaki gratis ilk günden yağmalanmıştı.Yine de aldıklarımı çok sevdim.Bir sonraki  yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takip de kalın.

Sonraki yazı:"DENEDİM YORUMLUYORUM 33 :HOBBY ORKİDE ÇİÇEKLİ DUŞ JELİ" olacak.

Hiç yorum yok: