30 Kasım 2014 Pazar

YEDEK ÜRÜNLERİM PART 1

Herkese merhaba
Günün ikinci yazısıyla daha karşınızdayım.Bu yazımda size stokladıgım ürünlerden bahsedeceğim.Bu ürünlerimi 2 part halinde sizlere tanıtacagım.Bunun nedeni de hem uzun videoların daha geç yüklenmesi hem de hepsinin farklı yerlerde bulunması.
Genelde bakım ürünlerini depoluyorum.Güzel oluyor ancak ipin ucunu fazla kaçırmışım.Bir temizleme jeli 2 ayda bitiyor ve ben yedeklerimin bu video sunu çektikten sonra 2 tane daha ürün aldım.(valla aşırı indirimdeydi).Onları 2. partda göstereceğim artık.
Gelelim yedek ürünlerim part 1'e






  • FA KOLONYO:Bildiğiniz gibi fa kolonya ve deodorantını set olarak baya bir indirimli fiyata alınca çok almıştım.Sizlere de gönderdim.Ancak bizde kalanların deodorantları kullanılıyor ama kolonya o hızla bitmiyor.Bu da o nedenle yedek olarak kalıyor.
  • FREEDORN ERKEK  DEODORANTI:İki erkek kardeşim var ve çok hızlı deodorant bitiriyorlar onlar için depoladım.
  • LA LİGNE DUŞ JELİ:Bu üründen 2 tane var evde.Birini ben aldım da biri nereden geldi bilmiyorum :) Size göndereceğim ürünleri ayırdım bu arada.
  • THROB MARKA ERKEK ROLL ON:Bu ürünü evin tüm erkekleri seviyor diye değişil çeşitlerinden 10 tane falan almıştım.3 tane kaldı.
  • DERMOKİL ŞAMPUAN:Bunu çok sevdim ve bir tane daha aldım.O alışveriş videosunu yakında çekeceğim.Bu ürünün yazısını da yazacağım.
  • AKAT GARDİ SPREY:Kullanılmayı bekliyor.450 ML devasa bir ürün.
  • NİVEA CREAM CLASSİC:Elimdekiler bitince kullanıcagım.Çok güzel bir krem tam bir klasik.
  • ORAL B DİŞ FIRÇASI:Burada 3 tane var ama depomda 3 tane daha olması lazım.
  • BENRİ DİŞ İPİ:Kullanılmayı bekliyor.
  • BABY DREAM SABUN:Bundan bir tane çekilişte vermiştim.Bir tane de ben aldım.Normal hali 1,5 TL zaten.
  • NİVEA ESSANTİAL CARE LİP BALM:Bir tanesi kullanılıyor bu yedek.
  • AVON MASKARA:Bu ürünü çok sevdiğim için 6 tane falan almıştım.Elimde 3 tane kaldı.(biri size)
  • PURE FLOWERS ISLAK MENDİL:Bittikçe alınıyor.
  • NİVEA Q TEN MAKYAJ TEMİZLEME SÜTÜ:Aşırı bir kipa indiriminden 3 TL ye alındı.Yakında kullanılacak.
  • PERLODENT MED SENSİTİV:Benim aldığımı size göndermiştim onun için akadaşım hediye etmişti.MED olanı bitince bunu kullanacağım.
  • NİVEA VİSSAGE TEMİZLEME JELİ+TONİK:İndirimden almıştım.Bakalım nasılmış.
  • BEBAK YEMİZLEME JELİ+TONİĞİ:3 set almıştım.1 tanesi size gidecek.
  • TÖRPÜ:Kagıt töpü kullanıyorum.Bu torpüler tek kullanımlık oluyor ve bir pakette 10-12 arası bir sayıda bulunuyor.0,5 -0,75 tl arası fiyatı olunca bunu da yedekleyeyim dedim.
Benim yedeklediğim ürünlerin 1. kısmı bu kadar sizleri videosuyla baş başa bırakıyorum.Umarım sevmişsinizdir.Sonraki yazıma kadar kendimize iyi bakın ve takipte kalın.

Sonraki yazım :"DENEDİM YORUMLUYORUM 46: DERMOKİL KURU CİLTLER İÇİN TONİK " olacak.

Hiç yorum yok: