24 Kasım 2014 Pazartesi

KASIM AYI FAVORİLERİM(RENKLİ KOZMETİK VE CİLT BAKIMI)

Herkese merhaba

Yeniden bir favoriler yazısıyla daha karşınızdayım.Bu defa bakım ve kozmetik favorilerimi bir video halinde çektim ve yükledim.Şimdi de yazısını yazıyorum.Umarım seversiniz.

Benim bu ay boyunca severek kullandığım ürünlerin toplu halini önce size göstermek sonra da arıntılı bir şekilde anlatmak istiyorum;
KASIM AYI FAVORİLERİM(RENKLİ KOZMETİK VE CİLT BAKIMI)
  • FA KOLONYA: Deodorantlı bir paket halinde almıştım.Sanırım 5 paket aldım.Güzel ve kalıcı bir kokusu var.Biraz maskülen ama güzel.A101 markette gördüm sanırım.Tek halini.
  • GARNİER SAF VE TEMİZ 3'Ü 1 ARADA:Aşkım diyorum başka bir şey demiyorum.
  • WATSONS SÜT PROTEİNLİ SAÇ MASKESİ:Saç kremi yerine kullanıyorum.Yakında ayrıntılı yazısı gelecek.Favorim oldu.
  • ISANA SAÇ BAKIM YAGI: Bitmek üzere severek hatta bayılarak kullanıyorum.yazısını da yazdım.
  • BENRİ HASSAS TIRNAKLAR İÇİN ASETON:Çok güzel bir aseton.Tırnaklara zarar vermiyor ve kısa sürede ojeyi çıkarıyor.
  • JOHNSONS BABY BEBEK YAGI:2 defa kullandım .Ğüzel bir nem veriyor.
  • HOBBY SAÇ KÖPÜĞÜ:Güzel bir köpük.Ben saçımı yıkadıktan sonra örüyorum .Örmeden önce kullanıyorum buklelerim daha kalıcı oluyor.
  • CAPİTOL DEODORANT: Parfümlü ğüzel bir koku.Kalıcı ve hoş bir koku.Severek kullanıyorum.Uygun fiyatlı bir ürün zaten.
  • DURU LAVANTALI SABUN: Annemler sabun kullanmayı seviyorlar.Bunun kokusu güzel ve hafif diye bende bu ay boyunca bunu kullandım.Hafif kokulu,kalıcı ve  uygun fiyatlı bir sabun.Sabun seviyorsanız bu tarz kokulu sabunlara göz atın derim.
  • NEUTROGENA PURE/SHİNE TEMİZLEME JELİ:Yazısı yakında yazılacak.
  • NEA SOFT KREM:Uygun fiyatlı güzel bir nem veren krem. Bim de satılıyor ancak bu boyda olanı özel zamanlar da geliyor.
  • ŞELALE GÜL SUYU:Zaten güzel bir ürün.Tonik niyetine kullanıyorum bu ürünü.Bitince de alacagım zaten
  1. GRATİS PEEL OFF MASKE:Yazısını yazdım.Güzel bir ürün ve severek kullanıyorum.
  2. PERLODENT MED DİŞ MACUNU:Gerçekten işe yarıyor.Güzel ve uygun fiyatlı bir ürün.Daha sonra tekrar alacagım.
  3. RİVAL DE LOOP YOUNG KAPATICI:Güzel bir ürün daha sonra aynı markanın başka kapatıcısını alıcagım.
  4. BEE  BEAUTY LİP BALM: Ürün bitirme projemde olduğu için kullanıyorum.Güzel bir ürün.
  5. ESSENCE OJE 103 NUMARA:Çok ğüzel bir renk açık bir tırnak renginin içinde simler var bu tarz ojeleri çok seviyorum.
  6. WET N WİLD:Bu renge bayılıyorum.
  7. ORİFLAME ENDLESS MASKARA :Bitti severekte kullandım.Yazısı gelecek.
  8. FLORMAR KAHVERENGİ KALEM:Güzel br renk alt kirpik diplerim de kullanıyorum.
  9. PUREDERM OKSİJEN MASKESİ:Severek kullanıyorum.Güzeldi.Yazısı yazıldı.
  10. RAPSODİ PUDRA:Far niyetine kullanıyorum.Bronz renkli bir far bence.
KASIM  AYI  FAVORİLERİM VİDEOSU

Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadar umarım sevmişsinizdir.Sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Hiç yorum yok: