21 Kasım 2014 Cuma

DO İT YOURSELF ( DIY/KENDİN YAP) 1: KİL MASKESİ

Herkese merhaba
Yeni bir yazı ile daha karşınızdayım.Bu yazımda sizinle birlikte bir kil maskesi yapacagız.
Benim  cildim karma bildiğiniz gibi.Yazın T bölgem aşırı yaglı oluyor kış ise normal yaglılıkta oluyor.Yazın 2 günde 1,kışın ise haftada 1 kez kil maskesi yapıyorum.

Hazır kil maskesinde favorim Garnier  Saf ve Temiz 3'ü 1 arada olsa da (yazısı burada ) kendim kil maskesi de yapmayı seviyorum.

Normal de aktardan alabileceğiniz gibi kili Doa Kozmetik gibi kozmetik firmaların da da kil satılıyor.Normal de kil siyah/yeşil renkte olsa da beyaz kil de var.Beyaz kil daha çok normal ciltler için daha uygun oluyor diye biliyorum.

Benim bugün kullandığım kil yeşil kil ;


Gelelim tarifime


Malzemelerimiz;

  • Kil
  • yogurt
  • gül suyu
  • yüz kremi
  • su
  • süt
  • limon
  • mandalin/portakal suyu

Kil maskesini  her defasında yeniden hazırlıyorum.Bence kısa sürede hazırlanan bu maske taze taze yapılıp kullanılmalı.
Kili  sulandırmak için;su , süt ,gül suyu kullanıyorum .Bazen de kili direk yogurdun yada yüz kreminin içine koyuyorum.
Eğer cildim de sivilceler varsa kil maskesinin içine limon suyu koyuyorum.(1-2 damla)
Cildim matsa canlanmasını istediğim bir zamandaysa canlandırmak için içine C vitamini olması için portakal/mandalina suyu koyuyorum.(1-2 damla)




Kil  maskesinin kıvamı bu şekil de.Ben bu sefer gül suyuyla yaptım.Sırayla 1 hafta hazır kil bir hafta da  bu tariflerden birini uyguluyorum.Umarım sevmişsinizdir.

(Aktardan kil alırken güvendiğiniz bir yerden alın derim )

KİL MASKESİ VİDEOSU İLE SİZİ BAŞ BAŞA BIRAKIYORUM;


Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadar.Sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Sonraki yazım:"DENEDİM YORUMLUYORUM 42:NEUTROGENA PURE SHİNE PEELİNG JEL"olacak.

Hiç yorum yok: