28 Kasım 2014 Cuma

DENEDİM YORUMLUYORUM 44 :GLİSS ULTİMATE REPAİR ŞAMPUAN

GLİSS   ULTİMATE REPAİR ŞAMPUAN

Herkese merhaba
Yeniden buradayım. Buğün sizlere bitenler videom da da göreceğiniz ve severek kullandığım bir üründen bahsedeceğim.Evet başlıktan da anlaşılacağı üzere GLİSS   ULTİMATE REPAİR ŞAMPUAN.Gelelim ürünle ilğili görüşlerime;
GLİSS   ULTİMATE REPAİR ŞAMPUAN
Şampuan bu siyah ambalajlı olandan.İçinde sıvılaştırılmış keratin var deniliyor ama gerçek mi bilemem tabi.Ben yazın almıştım ve yarısını kitaplarımın üzerine kazayla dökmüştüm.O zamanlar çok üzülmemiştim.Ama kış gelince verdigi  düşünülünce hatırladım ve hüzünlendim.


Çok kuru ve yıpranmış saçlar için olan bir şampuan;çok ağır kokuyor.Böyle bir koku yok yazın bu koku o kadar agır geldi ki kullanamadım.Kokuyu bir kenara bırakırsak şampuan ;


  • Saçları yumuşacık yapıyor
  • Saçları kreme gerek bırakmıyor
  • Kırılmaları da az da olsa azaltıyor.
  • Yazın kokusu agır olmasına ragmen kışın kokusu normal geliyor.
  • Kuru saçları iyi geliyor ama kullanıldığı sürece
Ben bu şampuanı severek kullandım ve bitirdim.Elimdekiler bitince tekrar alabilirim.Kuru bir saçınız varsa yada kolay taranmıyorsa  bu ürünü alın deneyin derim.Ürün 700 ML ve 5-10 TL arası bir fiyatı var .Yakında yılbaşı indirimi var alın  deneyin derim.

Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadar sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Sonraki yazım:"BANYO RUTİNİM(SHOWER ROUTİNE) " olacak

Hiç yorum yok: