23 Kasım 2014 Pazar

DENEDİM YORUMLUYORUM 42:NEUTROGENA PURE SHİNE PEELİNG JEL

NEUTROGENA PURE SHİNE PEELİNG JEL

NEUTROGENA PURE SHİNE PEELİNG JEL
Herkese merhaba
Yeni bir yazıyla daha karşınızdayım.Bu yazıda size her defasında ne  kadar memnun kalmadığımı söylediğim parlama karşıtı peelingden bahsedeceğim.

Ondan önce gününüz nasıl geçti diye sormak istiyorum.Buğün ALES sınavı vardı.Ve ben de bu sınava girdim.Güzeldi,bakalım ne olacak.Sizler Ales'e girdiniz mi?Bu aralar okulda,dersahane de vb sınavlarınız var mı?Sınavlarınız nasıl geçiyor?Umarım güzel ğeçer.

Bu hoş olmayan konuları bir kenara bırakalım ve ürünümüze geri dönelim.
NEUTROGENA PURE SHİNE PEELİNG JEL
Ürün NEUTROGENA markasına ait ve yeni çıkan seriden yani parlama karşıtı olan seriden.Bayram indirimin de yeni çıktıkları için aşırı bir indirim olmuştu ve 5 TL gibi bir fiyata almıştım.Seri ğüzel bir seri; ve koku olarak da benim cildime uygun olması olarak da  güzel bir seri ancak bu ürün; GÜZEL DEĞİL.

Neden mi?
  • Ürün peeling jel olarak geçmesine ragmen ,krem-köpük bir peeling özelliğine sahip
  • Ürünün  köpürme vb özelliği yok.
  • Tanecikleri çok küçük ve az yeterli tanecik elde edebilmek için daha fazla ürün almak gerekiyor.Bu nedenle de ürün kısa süre de bitiyor.
  • Tanecikler küçük ama erimiyor.Şeker gibi kalıyor ve yüzümüzü çiziyor.
  • Parlamayı engellemeyi  vaat ediyor ama öyle bir etkisi yok




Ürünün tek iyi yanı kokusu.Ürün neredeyse yarıya geldi.Bitince tekrar almayacağım bir ürün.Parlama karşıtı bir ürün olmasına rağmen yaglı-karma ciltli biri olarak pek sevmedim.Tekrar almam ve yaglı-karma ciltlilerden çok normal ciltlilere  öneririm.Hassas cildiniz yada hassasiyetiniz varsa hiç ama hiç tavsiye etmem. 

Benim değerlendirmemden 5 üzerinden 2 aldı oda kokusundan dolayı.

Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadar,sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Sonraki yazım:"DENEDİM YORUMLUYORUM 43:ELİDOR 7/24 ELEKTRİKLENMEYE KARŞI SAÇ KREMİ "olacak.

Hiç yorum yok: