19 Kasım 2014 Çarşamba

DENEDİM YORUMLUYORUM 40:COLLEEN ŞEFFAF MASKARA

Herkese merhaba
Nasılsınız?Yeni bir yazı ile daha  karşınızdayım.Bu yazı son zamanlarda favori olan şeffaf maskaralarla ilgili olacak.Essence,Wet N Wild  markalarında da olan bu şeffaf maskaraları ben de denemek istedim ve daha ucun bir versiyonunu buldum ve aldım.Gelelim yorumlarıma;

Colleen markası küçük kozmetikçilerde bulabileceğiniz bir marka ve her türlü kozmetik ürünü var.Ben daha önce başka ürününü denememiştim.Çok sık kaşlarımı doldurmadığım ve kaş maskarası kullanmadığım için bu ürünü görünce alıp denemek istedim.Bence bu tarz ne olduğunu bilmediğimiz markaların cilde uygulanan fondoten,pudra vb ürünlerini kullanmak sakıncalı.Maskaralar daha basit geliyor :) bilmiyorum.Ürünleri inceledim saglık bakanlığı vb bir onay da yoktu üzerlerinde..Kozmetik ürünler alınacaksa daha bilindik bir markadan alınmalı ve indirimi beklenmeli bence . Colleen marka bir pudra 5-6 TL arasıydı.Zaten 1 Milyoncu da bile pudralar vb  ürünler en az 3,5 -4 TL iken indirimlerde ESSENCE ,Wet N Wild yada Golden Rose gibi markaları almak daha mantıklı bence en azından onlar denetleniyordur :)

Lafı çok uzattık yine gelelim ürüne;
şeffaf rimel colleen
COLLEEN ŞEFFAF MASKARA

Ürün biraz kirli kusura bakmayın.Zaten şeffaf maskaralar kısa süre de kirleniyorlar.Ürünün üzerinde kaş yada kirpik için mi kullanılıyor yazmıyor ben her iki amaçla da kullandım.

rimel şeffaf colleen
COLLEEN ŞEFFAF MASKARA
Ürünün bu şekilde bir plastik fırçası var ben fırçasını çok sevdim.Kaşlarım için daha az kullandım çünkü benim kaşlarım dogal hiç alınmadı ,ne kadar şanslıyım ki almaya da çok gerek yok sadece şekil verilmesi lazım onun için de bir kuaför arıyorum :) Bizim buradakiler incecik kaş ve katlı kesimden başka bir şey bilmiyorlar ve senin istediğinin bir önemi yok onlar istediklerini yapıyorlar.Kızlar da acemi kısaca güvenmiyorum.Bende migren ve sinüzit var kaşlarımı alırken miğrenimi tetiklemesinden korkuyorum benim ki tetikleniyor çünkü.Neyse ürüne geri  dönelim ;

Daha çok kirpiklerimde kullandım ve yapışan maskara mı açmakta çok başarılıydı.(kirpik yapışınca)Yaklaşık 1 senedir bende artık atmanın zamanı geldi bence o nedenle de kısa sürede atıcagım ve sizde bitenlerimde göreceksiniz.

Ürün fiyatına göre iyiydi.1.5 TL gibi bir fiyata aldım ki 1 sene olacak.Sanırım şimdilerde 3,5 TL civarı fiyatı var.Ben bu ürünle bir kez daha  anladım ki benim kaş ürünleriyle işim yok(en azından şu anki düşüncem bu yönde).Bu nedenle de başarılımıydı evet ; kirpikte 2.rimel olarak güzeldi.

Umarım sevmişsinizdir benim bu ürünle ilgili söyleyeceklerim bu kadar çünkü sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Sonraki yazım:"YAZ MEVSİMİ FAVORİLERİM " olacak


Hiç yorum yok: