18 Kasım 2014 Salı

DENEDİM YORUMLUYORUM 39:NİVEA CREAM CLASSİC

Herkese merhaba
Yeni bir yazı ile daha karşınızdayım.Buğünkü yazım bir klasik üzerine olacak. Nivea'nın klasik mavi tenekeli kremiyle ilgili bir yazı yazacağım sizlere.Umarım seversiniz.
nivea kış ürünü
NİVEA CREAM CLASSİC
Adı üzerinde klasik olan bu kremin böyle mavi bir kabı var.Teneke olan bu kap bana eskileri anlatıyor ve bu nostaljik ürünü sevmemi saglıyor.




Kremin yağlı bir yapısı var;Arko'nun  klasik kreminden bile yaglı benim için.Emilmesi bu nedenle biraz zaman alıyor ama yaglı olduğu için de çok güzel bir nem veriyor.Normal kremlerdeki nem kısa süreliyken bundaki nemlilik hissi daha uzun süre devam ediyor.
Özellikle kışın alıp kullanmayı sevdiğim bir krem, soguktan çatlayan ellerime çok iyi geliyor ve kabından dolayı da çantada daha az yer kaplıyor.
Benim severek kullandığım bu ürünü özellikle kış  aylarında alın deneyin derim.Kuruyan ellerinize  şifa olsun.

Kozmetik magazalarında,marketlerde,bakkallarda dahi bulabileceğiniz bu ürünün 75 ML lik fiyatı 3-5 tl arası değişiyor.(En azından ben aldıgım zaman öyleydi)

Umarım sevmişsinizdir .Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Sonraki yazım:"KARIŞIK ALIŞVERİŞ"olacak

Hiç yorum yok: