9 Kasım 2014 Pazar

DENEDİM YORUMLUYORUM 36:FLORMAR 402 NUMARALI KAŞ KALEMİ VE FLORMAR 101 NUMARALI GÖZ KALEMİ

Herkese merhaba
Yeni bir yazı ile daha karşınızdayım .Bu yazı ne üzerine olacak derseniz zamanında takık olduğum göz kalemleriyle ilgili olacak derim.Ara ara ikişerli  gruplar halinde elimdeki göz kalemlerinin yorumlarını yapmak istiyorum.Bunun için de bugün FLORMAR markasına ait olan bir göz ve bir kaş kalemi seçtim.
Gelelim ürünlerle ilğili görüşlerime;

Öncelikle ben göz kalemi kullanmayı çok seviyorum.Bihter makyajı dediğimiz makyaj benim kurtarıcı makyajım olduğu için de göz kalemlerini sık kullanıyorum.(Bihter makyajı:istenilen renk göz kalemi göz kapagına eyeliner gibi sürülür ve fırça yada elle dağıtılır sonra da bolca maskara sürülür. Bugulu ve ğüzel bir göz makyajı elde edilir.)Daha çok siyah ve kahverenğini kullansam da elimde çok fazla göz kalemi var.Çogu flormar ve gabrini markalarına ait olan kalemler.




FLORMAR KAŞ KALEMİ NO 402

Bunu göz kalemi alıyorum diye almıştım ve sonradan kaş kalemi oldugunu ögrenince çok şaşırdım.Ara ara kaşlarımı doldururken kullanıyorum.



Kalem eski seriden şimdiler de hepsinin dışı siyah olması lazım.Bu beyazlı seriyi göremiyorum.


Rengi bu şekilde bir kahve rengi benim kaşlarımdan 1 ton kadar açık ama araları doldurdugum da dogal bir duruş elde ediyorum .Kaşlarım da saçlarım gibi seyrek boş olan yerleri dolduruyorum bende.
Rengi güzel ,ucu yumuşak ve kırılmıyor.Bende uzun zamandır var.Bir süre daha benimle kalır diyorum.

FLORMAR GÖZ KALEMİ 101 NUMARA

(Burada kullandığım resimler alıntıdır, kendi resimlerim çok parlak olduğu için bunları kullanmayı tercih ettim.Resimler hangi arkadaşın bilmiyorum ama teşekkür ederim)


Çok net bir siyah gerçekten.Bu üründen 2 tane bitirdim ve 3. ve sonuncuyu da ürün bitirme projeme koydum.Severek kullanıyorum.Tekrar alırım.Ucu yumuşak ama kırılmıyor.Net bir şekilde renk veriyor. Flormar markasını her yerde bulabilirsiniz.Uygun fiyatlı bir ürün.Daha ne olsun.

Sonuç olarak bu kalemleri severek kullanıyorum ve kullanmaya devam edeceğim.Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadar sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Sonra ki yazım:"DENEDİM YORUMLUYORUM 37:Pierre F Estheticians Formula Gentle Peel Off Mask " olacak.

Hiç yorum yok: