6 Kasım 2014 Perşembe

DENEDİM YORUMLUYORUM 35:AVON SOLUTİONS FRESHEST PURE NEMLENDİRİCİ JEL

AVON SOLUTİONS FRESHEST PURE NEMLENDİRİCİ JEL


AVON
AVON SOLUTİONS FRESHEST PURE NEMLENDİRİCİ JEL
Herkese merhaba;
Buğün sizinle  yeni bir ürün yorumuyla daha karşınızdayım.Bu ürün ; AVON markasına ait olan  bir     günlük nemlendirici jel.Bu ürün hala var mı bilmiyorum ama benim elimde 1.5 seneye yakın bir süredir var.

Benim bildiğim ve bu ürünü alırken ki düşüncem sabah akşam kullanırım ve cildimde yaglanmaya neden olmaz.Zaten jel yapıda olan bir ürün yaglanma yapmaz değil mi :)
avon nemlendirici
AVON SOLUTİONS FRESHEST PURE NEMLENDİRİCİ JEL

Ürün jel yapıda ve mavimsi-yeşilimsi bir renkte.Kokusu da fena değil.Özellikle söylemek istiyorum ki bitirmek için kendimi zorladım ve içinde 1 haftalık kullanıma yetecek kadar kaldı ama yeter daha kullanmam.

Ürünün az bir miktarı bile yeterli geliyor tüm yüze ve boyna.Akşam uyguladığımızda yüzümüz sabah kaldığımızda yag gibi oluyor resmen yıkarken bunu fark ediyorsun yıkadığın zaman cildin yumuşak oluyor o ayrı:)Gündüz kullanımda ise cildin aşırı parlıyor.Ben özellikle akşamları uyguladım ama sevemedim.
Tekrar alacagım bir ürün değil.Benim jel tarz da  nemlendiricilere bakışımı olumsuz yönde değiştirdi.

Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadar sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Sonraki yazım:"DENEDİM YORUMLUYORUM 36:FLORMAR 402 NUMARALI KAŞ KALEMİ VE FLORMAR 101 NUMARALI GÖZ KALEMİ"olacak.

Hiç yorum yok: