5 Kasım 2014 Çarşamba

DENEDİM YORUMLUYORUM 34:ESSENCE QUATTRO 09 DENİM FAR PALETİ

ESSENCE  QUATTRO 09 DENİM FAR PALETİ 

09 DENİM FAR PALETİ
ESSENCE  QUATTRO 09 DENİM FAR PALETİ 
Herkese merhaba;
Yeni bir günde yeni bir yazıyla daha karşınızdayım. Buğünkü yazım Essence markasına ait olan bir far paleti.
Essence'nin Quattro serisini çok seviyorum.Renkleri çok güzel ve fiyatına göre pigmentasyonu  çok iyi.

ESSENCE  QUATTRO 09 DENİM FAR PALETİ 

ESSENCE  QUATTRO 09 DENİM FAR PALETİ 
Bu far quattro serisinin 09 denim olanı.Farlar biraz simli ve koyu renkte .Özel gün makyajı vb kullanım için uygun olduğunu düşünüyorum. Benim elimdeki tek quattro var bu; ama indirimlerde alacağım özellikle toprak tonlardaki olanı almayı planlıyorum.

ESSENCE  QUATTRO 09 DENİM FAR PALETİ 
ESSENCE  QUATTRO 09 DENİM FAR PALETİ 

Farın pigmantasyonu oldukça başarılı ve renk vermesi de başarılı,ürün çok tozutma yapmıyor ortlama bir tozutma yapıyor. Özellikle siyah ve mavi tonlarındaki rengi çok seviyorum.Gri renk sürdükten sonra kısa sürede dagılıyor ancak diğer renklerin kalıcılığı orta seviyede.Far bazı ile kullandıklarında daha kalıcı oluyorlar.Simli bir far olmasına rağmen aşırı simli değil disko topu gibi olmuyorsunuz.Ben bu renkleri yani koyu tonları çok seviyorum.

Bu far paletinin tek sevmediğim özelliği kabı.İçinde ki farlar orta kalite de olmasına  ragmen kabı çok ucuz duruyor ve çok çabuk bozulabiliyor.Benim ki bozulmadı ama kırılma ihtimali çok yüksek.Taşıması biraz sıkıntı oluşturabilir bu nedenle.

Benim severek kullandığım bir far paleti ve severek kullanmaya devam edeceğim.Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadar umarım sevmişsinizdir.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Sonra ki yazım :"DENEDİM YORUMLUYORUM 35:AVON SOLUTİONS FRESHEST PURE NEMLENDİRİCİ JEL" olacak.

Hiç yorum yok: