12 Kasım 2014 Çarşamba

DENEDİM BİLİYORUM 38:GARNİER ESAS BAKIM RAHATLATICI TONİK

Herkese merhaba
Yen bir yazıyla daha karşınızdayım.Bu yazım ;ögrenci evindeyken kullanıp bitirdiğim bir tonik üzerine olacak.Bittiği için de rahatça yorumunu yapabilirim.


Ürün Garnier markasının ESAS BAKIM serisine ait olan bir ürün.Anneler günü indiriminden Kipa 'dan almıştım.4,5-5 TL arası bir fiyatı olması lazım.




Ürün 200 ML ve 12 ay kullanım ömrü var.Ancak bu süreden önce kesin biten bir ürün.
Ürünün içinde alkol,paraben ve koruyu katkı maddesi vb yok.Tek güzel özelliği de bu bence.Zaten hafif bir kokusu olan su gibi bir ürün.
Kullanıp kullanmamak arasında bir fark yok bence.Rahatlatıcı bir tonik ama nasıl rahatlatıyor ne yapıyor bilmiyorum.Öyle bir etkisini görmedim ben.



Bu şekilde bir agzı var ve içinden ürünün hızlı ve çok olacak şekilde dökülmesini saglıyor.Kesinlikle memnun kalmadığım bir ürün oldu.Bir faydası yok bence.Bunu alacagım yerde gül suyu alsaydım keşke.
Agzı geniş de olduğu için hemen bitti.1 ay kullanamadım ben bu ürünü.

Tekrar almayacagım bir ürün oldu kendisi.Benim için 5 üzerinden 2 oda bir zararı olmadığı için.

Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Sonraki yazım "KASIM AYI OKUNACAKLAR" olacak.

Hiç yorum yok: