29 Kasım 2014 Cumartesi

BANYO RUTİNİM (SHOWER ROUTİNE)

Herkese merhaba 
Yeni bir yazıyla daha karşınızdayım.Bu yazım bir rutin yazısı olacak.Daha önce cilt bakımı ve saç bakımımla ilgili yazı yazmıştım bu defa da banyo rutinimle ilgili yazı yazacagım.Bu rutinle ilgili youtube kanalıma video yükledim. Youtube kanalıma ziyaret etmek isterseniz buraya tıklaya bilirsiniz.Abonem olursanız da çok sevinirim.

Gelelim rutinime;
BANYO RUTİNİM (SHOWER ROUTİNE)
Kolay hasta olan biriyim o nedenle kışın hafta da iki kez banyo yapıyorum.(banyo yapmakla duş almak benim için farkı şeyler).Pazartesi ve perşembe günleri.Ürünler değişse de rutinim genel de aynı kalıyor.Gelelim neler yaptığıma ;
Banyodan önce - banyodan sonra-banyo da diye ayırdım.

BANYODAN ÖNCE

Banyodan önce saçıma maske yapıyorum :((( Tabi bu aralar üşendiğim için yapmıyorum. İleri ki ğünlerde  saç maskesi tarifimi ayrı bir video halinde yayınlayacağım ve yazısını yazacağım.Beklemeye devam edin :)

BANYODA

SAÇIM İÇİN;

1 Numaralı ürünle saçımı yıkıyorum. Dermokilin bu ürününü çok sevdim.Hatta buğün kısa bir alışveriş yaptım ve yedekledim bile yazısı yazılmayı bekleyen ürünlerden bu da.

2 Numaralı ürün Watsons markasının süt proteinli saç maskesi genelde saç kremi olarak kullansam da ayda bir kez saç maskesi olarak kullanıyorum.Bayıldım.Yazısı yazılacak.

Saçım için banyo da bunları yapıyorum .

CİLDİM İÇİN;

3 Numaralı ürünle önce yüzümü yıkıyorum.Bebek şampuanına bayılıyorum.Kokusu muhteşem ötesi.

4 Numaralı ürünle peeling yapıyorum.Ben banyo da peeling yapmayı sevenlerdenim.Ama bu ürünü sevemedim.Zaten memnun kalmadığım ürünler 2 videom da söylemiştim ve ayrıntılı yazısını da yazmıştım.

Cildim için banyo da bunları yapıyorum.
 
VÜCUDUM İÇİN;

5 Numaralı duş jeliyle yıkıyorum.

BANYODAN SONRA

SAÇIM  İÇİN ;

Tarama spreyine ihtiyaç duymuyorum saçımı taradıktan sonra da 11 Numaralı ISANA SAÇ BAKIM YAĞINI kullanıyorum.

CİLDİM İÇİN;

9 Numaralı ürünü (ısana deo stick )alışkanlıktan kullanıyorum.Daha sonra ya 7 yada 8 Numaralı ürünleri kullanıyorum.Benri vücut losyonunu yılbaşında yedekleyeceğim.

YÜZÜM İÇİN;

6 Numaralı maskeyi yapıyorum. Gratisin bu maskesine bayıldım.Yazısını da yazmıştım.Bu ürünü pazartesi tüm yüzüme perşembe sadece t bölgeme orta kalınlıkta sürüyorum ve daha sonra soyuyorum.En son da 10 numarayla(gül suyu) tonikliyorum.

Benim banyo rutinim bu şekilde umarım sevmişsinizdir.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın


Sonraki yazım "DENEDİM YORUMLUYORUM  45: BEBAK ACIBADEM SÜTLÜ MAKYAJ TEMİZLEME SÜTÜ " olacak.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Yazınızı çok beğendim. Benim de kanalıma beklerim: http://elifveyasam.blogspot.com.tr/