16 Ekim 2014 Perşembe

MEMNUN KALMADIĞIM ÜRÜNLER 1

Herkese merhaba;
Buğünkü yazım bir süre önce yazmayı planladığım ama bir türlü yazmayı başaramadığım bir yazı olacak.Bildiğiniz gibi alışveriş yapmayı seviyorum almasam da magazaları  dolaşmayı ürünleri incelemeyi seven biriyim.Bir ürünü almadan önce araştırırım(tabi ucuzsa yada  beni çeken bir ürüne o ayrı).Buna ragmen aldığım her ürünü de severek kullanamam.
Bu tür yazıları favorilerim kadar sevmemin neden de bu.O kişi hangi yönüyle o ürünü sevmemiş öğrenmek ve benzer duruma düşmemek için okurum.Bu benim ilk memnun kalmadığım ürünler yazım ve sizin için ilk 5 ürünümü seçtim.
Gelelim ürünlere;
memnun kalmadıklarım
memnun kalmadıklarım 1
  1. ÜREDERM LİPO:Bildiğiniz gibi ürün bitirme projem de yer alıyordu.Tabi ki bitmedi ama atmadım da zamanı var diye.Ürederm markası eczanelerde satılıyor yani tıbbı bir losyon.Bunun hidro(su bazlı)olanına bayılsam da bu benim cildimde  emilmedi  maalesef hala yarısı duruyor.
  2. PERLODENT MED İNCİ BEYAZLIĞI:Bunun ayrıntılı yazısı burada.Ailem bayıla bayıla kullansa da ben sevemedim agzım da soyulmalara neden oldu.Şimdi aynı markanın diş eti bakımı için olanını kullanıyorum  o güzel.
  3. ESSENCE BB KREM 03 MEDİUM RENGİ:Ayrıntılı yazısı yazılacak ancak bu renk bana 1.5 ton kadar koyu ve turuncu alt tonlu bir ürün.
  4. AVON PASTEL PİNK RENKLİ OJE:Bu ojeyi bir spectra maskara ve bir asansörlü göz kalemiyle birlikte set olarak almıştım.Aldığımdan beri  kıvamı aşırı sulu,kokusu kötü,renk vermesi berbat.7 kat sürsem de rengi elde edemiyorum.(üşenmedim bir ğün 2 tırnağım da denedim) ve dalgalı dalgalı oluyor.Zaten ucuz bir oje değil kesin almam ancak AVONU'un  tüm ojeleri bu şekilde mi onu bilemem tabii.
  5. DİASA MARKALI DİŞ MACUNU:DİASA kapanırken  bu macunu 2 'li set halinde 0.75 krş fiyatına satıyorlardı.Tüm DİASA ürünleri aşırı ucuza satılınca tam 4 kutu aldım ve verdiğim paraya acıyorum.Tadı berbat. Temizlemiyor,köpürmüyor.Evde buldukça çöpe atıyorum.
Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadar kendinize iyi akın ve takipte kalın.

MEMNUN KALMADIĞIM ÜRÜNLER 1 VİDEOSU

Umarım seversiniz.


Hiç yorum yok: