4 Ekim 2014 Cumartesi

EYLÜL 2014 SIK KULLANILANLARIM VE FAVORİLERİM

EYLÜL 2014 SIK KULLANILANLARIM  VE FAVORİLERİM

Herkese merhaba.Bayramınız kutlu olsun öncelikle.
Buğün videosunu çektiğim videonun yazısını yazıyorum.(ne demek istediğim umarım anlaşılmıştır)
Sonbahar en sevdiğim mevsimdir.Umarım güzel bir sonbahar olur.Havalar iyice soğumaya başladı ve benim gibi vücudu aşırı kuru olanlar  için nemlendirici kullanımı iyice arttı.Başta bakım ürünleri  olmak üzere gelelim Eylül ayı boyunca benim severek kullandığım ürünlere;
EYLÜL 2014 SIK KULLANILANLARIM  VE FAVORİLERİM
  1. CECİLE 08 NUMARALI OJE:Kemik ile açık pembe arası bir renk.Aldığımdan beri severek kullanıyorum.
  2. RİVEL DE LOOP YOUNG FRESH KİCK  MAKE UP FONDÖTEN:Hafif yapılı bir ürün.Mat bir bitiş  vaat ediyor.Çok makyaj yapmadığım için RDL YOUNG serisini seviyorum ve sıklıkla da tercih ediyorum.
  3. HOBBY DUŞ JELİ(ORKİDE ÇİÇEKLİ):Hoş ve kalıcı bir kokusu var.Hobby duş jelleri de sevdiğim ürünlerden.
  4. BENRİ ALOE VERALI VÜCUT LOSYONU:Yazısı burada
  5. ELSEVE ARGİME DİRENÇ ŞAMPUAN:Yazısı yakında yazılacak.
  6. FRETERNİKUS AYAK JELİ:Yazın tekrar alacağım bir ürün.Yazısı burada
  7. GARNİER SAF VE TEMİZ  3'Ü 1 ARADA:Kendisine aşığım.Yazısını yazacağım
  8. DOVE SAÇ KREMİ:Bitirmeye çalışıyorum ama şimdiki etkisini sevdim.Yazısı burada
  9. SCHWARZKOPF ULTİMATE REPAİR ŞAMPUAN:Kokusu hariç verdiği etkiyi yumuşaklığını sevdim.Yazısı yakında
  10. PERFECT PURİTY AĞIZ ÇALKALAMA SUYU:Bittikçe alınan bir ürün zaten .Ayrıntılı yazısı burada
  11. CAPİTOL DEODORANT:Bimden almıştım.Zaten parfüm gibi kıyafetimin üstüne sıktım.Kokusu çok güzel ve kalıcı.
  12. ISANA SAÇ BAKIM YAGI: Bitene kadar favorim olacağı artık kesin.Ayrıntılı yazısı BURADA
  13. ISANA DEO STİCK:Severek kullandığım bir ürün. Deo stick olduğu için de uzun süre benimle olacağı kesin.Ayrıntılı yazısı burada
  14. RİVEL DE LOOP KAPATICI:Kalıcı ve hafif yapılı bir ürün.Göz altımda kullanıyorum ve hoş bir ışıltı katıyor.Ayrıntılı yazısı yakında.
  15. TOTES MEER DERİN TEMİZLİK MASKESİ:Severek kullandığım ve stokladığım bir ürün.Bir maskeyi ikiye bölerek kullanıyorum.Ayrıntılı yazısı burada
  16. TOTES MEER NEM MASKESİ:Çok sevdiğim ve bayram indirimin de de stok yaptığım bir ürün.Bir paketi 3'e bölerek kullanıyorum.Ayrıntılı yazısı için buraya tıklayın.
  17. LOREAL PURE ZONE TEMİZLEME JELİ + PEDİ:Jeli attığım için göremiyorsunuz fakat oda bu ayki favorimdi.Şu anda kullandığım üründen o kadar memnun değilim.Jel hakkındaki ayrıntılı yazımı okumak için buraya tıklayın.
  18. BEE BEAUTY ÇİLEKLİ LİP BALM:Yaz için yeterli bir nem verirken ayrıca çok hoş da bir renk veriyor.Ayrıntılı yazısı burada
  19. AVON SUPER EXTEND EXTREME MASKARA:Bitmesin diye içine badem yağı koydum o kadar seviyorum kendisini.Ayrıntılı yazısı için buraya tıklayın.
  20. FLORMAR SİYAH GÖZ KALEMİ:Bu kadar siyah başka kalem yok.Ayrıntılı yazısı yakında.
  21. COLGATE 3'Ü 1 ARADA DİŞ MACUNU:Her daim favorim olan bir ürün:Ayrıntılı yazısı çok yakında.
  22. FLORMAR FAR PALETİ:Eski bir ürün ama çok seviyorum.Ayrıntılı yazısı yazılacak.
Benim Eylül ayındaki favori ürünlerim bu kadardı.Umarım beğenmişsinizdir.

EYLÜL FAVORİLER VİDEOSU


Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Bir sonraki yazım:"DENEDİM YORUMLUYORUM 22:GARNİER SAF VE TEMİZ 3'Ü 1 ARADA"olacak.

Hiç yorum yok: