22 Ekim 2014 Çarşamba

DENEDİM YORUMLUYORUM 31:ARKO NEM İNCİ DOKUNUŞU KREM

Herkese merhaba
Bugün size uzun bir süredir kullandığım ve yeni ürün bitirme projem de yer alan bir üründen bahsedeceğim.
Arko markası  benim severek kullandığım ve her  daim evimizde bulundurduğum bir markadır.Bu ürününü de anneler günü indiriminden ikili avantaj paket olarak 9 TL gibi bir fiyata almıştım ve uzun sürede ancak 1.kutusu bitirmeye  yaklaştım.




Görüldüğü üzere arko markası evyap bünyesinde bulunan bir markaymış.Ürün 300 ml ve 12 ay kullanım ömrüyle  uzunca bir süre size yetiyor.

Ürün el,yüz,vücut için kullanılabiliyor ancak ben yüzüme kullanmadım.Genel olarak ellerime kullandım ve  neredeyse bitirdim.




Ürün görüldüğü gibi aşırı koyu kıvamlı bir ürün değil.Çok da aşırı sıvı kıvamlı bir ürün değil.Ben kıvamını çok beğendim.Çok kolay emiliyor ve çok güzel nem veriyor.

Ben bu üründen çok memnunum elimde avantajlı paketin işinden çıkan  diğer 300 ml'lik ürün var.O  üründe bitince Arko kremin meyveli olanından almak istiyorum.Mor ve kırmızı olanından kullanıp memnun kalmıştım bir de sarı olanını denemek istiyorum.


Hep dediğim gibi Arko nem serisi bizim aile işin her daim favori olan ürünlerden biri..Bu ürünü de çok sevdim.Sizlere   de  denemeniz için tavsiye ediyorum.

Benim şimdilik bu kadar sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Sonra ki yazım:"YENİLENEN CİLT BAKIM RUTİNİM "yazısı olacak. 

Hiç yorum yok: