17 Ekim 2014 Cuma

DENEDİM YORUMLUYORUM 27 :ELSEVE ARGİNE DİRENÇ DÖKÜLME KARŞITI ŞAMPUAN

ELSEVE ARGİNE DİRENÇ DÖKÜLME KARŞITI ŞAMPUAN



Herkese merhaba
Yeni bir ürün yorumlama yazısı ile karşınızdayım.Gördüğünüz gibi buğün sizlere bitenlerimde de gördüğünüz Loreal şampuanımı  yorumlayacağım.Bu seriden daha önce de kullandığım için yorumlamak daha kolay olacak.




Şampuan ;zayıf ve dökülmeye meyilli saçlar için yapılmış.

Şampuanın vaatleri;saçı yapılandırmak,saç serisini beslemek ve saçın büyümesini desteklemek.Ben bu vaatlerin hiç birini görmedim tabi ki.

Şampuan benim saçım da  dökülmeyi azalttı ancak bitirmedi.Bunun dışındaki diğer saç kökünü besleme,uzatma,saçı yapılandırma vb şeyleri zaten görmedim. Loreal şampuan benim açımdan piyasadaki diğer dökülme karşıtı  şampuanlarla aynı etkiye sahip tek farkı fiyatı

Tek başına da kullandım daha önce de set halinde  kullanmıştım dökülmeyi tam olarak kesmiyor.Bu nedenle benim için orta ayar bir şampuan oldu.İndirim de rastlarsam diğer serilerine  şans verebilirim ancak bundan almam herhalde .

Benim gözümde 5 üzerinden 2 alan bir ürün oldu.

Umarım sevmişsinizdir benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadar sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın.

Sonraki yazım;"DENEDİM YORUMLUYORUM 28 : RİVAL DE LOOP YOUNG  FRESH KİCK MAKE UP FONDÖTEN "olacak.

Hiç yorum yok: