15 Ekim 2014 Çarşamba

BİTENLER VE ÇÖPE GİDENLER 3

BİTENLER (PROJECT PAN GÜNCELLEMESİ)


Bir  bitenler yazımla daha  karşınızdayım sonunda.Çok fazla ürün bitiren biri değilim,düzenli kullansam da ürünlerim sık sık değişmez , mesela bir  jel temizleyici yaklaşık 2 ay gider..O nedenle sık sık yazamasam da indirimler için yaptığım ürün bitirme projelerinin sonunda mutlaka bir bitenler yazısı yazacağım.Bu bitenlerim bayram için yaptıgım projenin sonunda ortaya çıkanlar.Lafı fazla uzatmadan ürünlere gelelim;
bitenler
bitenler 2014
  1. BABY MATE ISLAK MENDİL:Güzel bir üründü.Daha önce de bitirmiştim.Tekrar  görürsem alırım.Elimle makyaj yapmayı sevdiğim için kalan ürünleri silmek amacıyla kullanıyorum .Kokusu ve kapaklı olması açısında tekrar alınabilir.
  2. ORKİD 36'Lİ NORMAL PED:Benim için markası pek önemli değil ped açısından .Genelde bunu yada Molped'ınkini kullanıyorum .İkisi de güzeldi.Dolabıma yerleştirdiğim için kabını atıyorum.İndirimde yine alırım.
  3. LOREAL ELSEVE ARĞİNE DİRENÇ ŞAMPUAN :Yazısı gelecek.
  4. ŞAMPUAN KARIŞIMI:Bebek şampuanı+çam terebentin esansı ; iki tane bitirdim ve yenisini yaptım bile.
  5. HOBBY ARGAN YAĞLI VE PAPATYALI SAÇ KREMİ:Yazısı için buraya tılayabilirsiniz.
  6. DOVE YOGUN BAKIM SAÇ KREMİ:  Yazısı için buraya tıklayın.
  7. GLİSS  PARLAKLIK VERİCİ SIVI SAÇ KREMİ:Yazısı burada
  8. FRETERNİKUS AYAK JELİ:Çok memnun kaldım yazın tekrar alıcagım ayrıntılı yazısı ;burada
  9. DİA VÜCUT LOSYONU:DİA marketlerinin en sevdiğim ürünlerindendi. Dia kapanıp şok olunca bu üründe bitti tabii.
  10. GARNİER SAF VE TEMİZ 3'Ü 1 ARADA:Aşkım bu benim ya elimde bir tane daha yarım ve 1 tane de hiç açılmamış var bitince tabi ki de yenisi alınacak.Ayrıntılı yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.
  11. NEUTROGENA YAĞSIZ NEMLENDİRİCİ:Pek sevemedim ya tekrar alırmıyım bilmiyorum.Ayrıntılı yazısı için buraya tılayın.
  12. AVON SİMPLE HER PARFÜM:Severek kullandım.Tekrar alabilirim.Ayrıntılı yazısı burada
  13. ÜREDERM LİPO VÜCUT LOSYONU:Hidrosunu severek kullansam da bunu sevmiyorum emilmiyor benim cildimde.
  14. PERFECT PURİTY AGIZ ÇALKALAMA SUYU:Az kaldı içinde severek kullanıyorum.Ayrıntılı yazısı burada
  15. ISANA ARGAN YAGI VE AY ÇEKİRDEĞİ YAĞI İÇEREN SAÇ BAKIM YAGI:Severek kullanıyorum çok koyu  kıvamlı olduğu için içinde az kaldı bitmedi.Ayrıntılı yazısı; burada
  16. AVON GLİSERİNLİ VE GÜL ÖZLÜ EL VE TIRNAK KREMİ:Avun'un tüpteki kremlerini seviyorum .Bunu da severek kullandım.Ayrıntılı yazısı burada
  17. PERLODENT MED İNCİ BEYAZLIĞI DİŞ MACUNU:Ailem severek kullandı ama benim ağzımda soyulmalar yapmıştı.Tekrar bundan almam ama markanın diğer  ürünlerini alırım hatta aldım bile.
  18. COLGATE 3'Ü 1 ARADA DİŞ MACUNU:Bitikçe alıyorum .Her daim favorim.Ayrıntılı yazısı burada
  19. DİASA DİŞ MACUNU:Bu ürüne macun demek diğerlerine hakaret olur .Direkt çöpe.
  20. DİŞ FIRÇASI:Misafirler kullandılar ve onlar gidince de çöpe gidiyor.Bir tanesi benim perlodent markalı fırçam 2 ay oldu değiştirme vakti geldi.
21-22-23-24 TOTES MEER MARKALI MASKELER:Sırasıyla ;temizlik,yaşlanma karşıtı,nem ,antistress .Yazıları için;buraya ve buraya tıklayabilirsiniz.

25.YABAN MERSİNLİ OKSİJEN MASKESİ: Severek kullandım keşke büyük boyu da olsa.Ayrıntılı yazısı gelecek.

Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadar.Bitenler videosu;
Umarım seversiniz.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi  bakın  ve  takipte kalın.

Hiç yorum yok: