2 Eylül 2014 Salı

DENEDİM YORUMLUYORUM 11 :Schwarzkopf Gliss Sıvı Saç Kremi

Schwarzkopf Gliss Sıvı Saç Kremi 

Schwarzkopf Gliss hair care
Schwarzkopf Gliss Sıvı Saç Kremi
Tekrar merhaba nasılsınız umarım  iyisinizdir.Youtube videom yüklendi ya çok şükür ,o ne bekleyiştir o ya.8 dakikalık video bir türlü yüklenemedi.Bekle ALLAH bekle.Yüklendi de rahatladım sonunda.İzlemek isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.

Orada da bahsetmiştim,seçtiğim ürünleri uzun zamandır kullanıyor ve yazılarını yazıyorum.Yazmadığım ürünlerin de inceleme yazıları da ürünleri bitirmeden yazmaya çalışacağım.

Bu ürünü yaklaşık bir 10 aydır kullanıyorum,Küçük bir marketten 5-6 tl arası bir fiyata almıştım.Bildiğiniz ğibi saçı kuru taramak saçı kırıyor ve yıpranmasına sebeb oluyor.Okula giderken falan kullandım çok da memnun kaldım.


HAİR CARE
Schwarzkopf Gliss Sıvı Saç Kremi 
Ürün bildiğiniz gibi durulanmayan bir saç kremi.Ben bu tarz durulanmayan ürünlerde; sıvı formda olanları daha çok sevdiğime karar verdim.
Cansız ve donuk saçlar için ipeksi görünüm ve kolay tarama faat ediyor.İpeksi ğörünüm konusunda bir etki göremedim ancak kokusu bir harika ve kolay tarama sağladığı bir ğerçek.

HAİR CARE Schwarzkopf Gliss
Schwarzkopf Gliss Sıvı Saç Kremi 
Gördüğünüz gibi ürünü baya bir kullandım.Ürün çalkalanınca böyle bir pembe renk oluyor.İçinde sıvılaştırılmış ipek olduğunu söylese de ben pek ümit etmiyorum dogrusu.

Uzun,ince,seyrek  ve düz saçım var yani saç kremleri kullanmak zorundayım yoksa tarama sırasında inanılmaz kırılıyor saçım.Bu ürün bitince başka çeşitini de deneyebilirim yada ısana markalı bir ürün de deneyebilirim.

Ürün inanılmaz kolay bulunuyor ve her saç tipine,özelliğine göre çeşiti var.Fiyatı:6-10 tl arası değişse de BİM ,A101 vb marketlerde 7 TL ye satılıyor.

İndirim sırasında alın deneyin derim .

Şimdilik bu kadar sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

SONRAKİ YAZIM:"HOBBY ARGAN YAĞLI VE PAPATYALI SAÇ KREMİ" olacak.

Hiç yorum yok: