3 Eylül 2014 Çarşamba

DENEDİM YORUMLUYORUM 12 :HOBBY ARGAN YAĞLI VE PAPATYALI SAÇ BAKIM KREMİ

HOBBY ARGAN YAĞLI VE PAPATYALI SAÇ BAKIM KREMİ

(BU ÜRÜN BLOG YAZARINIZ TARAFINDAN BEĞENİLDİ)
Herkese yeniden merhaba :)Nasılsınız ben biraz hastayım buğün .Sanırım faranjitim azdı ve sinüzitim de var yani kafam davul gibi .

Bu yazıyı da  yazıyım da biraz dinleniyim diyorum ama daha video da çekeceğim bilmiyorum nasıl olacak.Neyse lafı fazla uzatmadan ürüne dönelim;

Artık biliyorsunuzdur ancak ben yine  de söyleyeyim;saçım; ince telli, seyrek , düz ve uzun.Yani taramak ve şekil vermek baya zor.Zaten şekilde almıyor ya neyse.Saç bakımına harcadığım paranın hatti hesabı yok.Genel olarak saç kremi ise saçımı ağırlaştırmasın ,yumuşak yapsın ve kolay tarama sağlasın diyorum.Ve bir çok saç kremi de bunu sağladığı için artık saç kremine çok para vermek istemiyorum.

hobby hair care
HOBBY ARGAN YAĞLI VE PAPATYALI SAÇ BAKIM KREMİ
Hobby markasını da daha önce almış denemiştim.Fena değildi.Markette dolaşırken yeni bitkisel yağ içeren serisinin de çıktığını görünce tekrar deneyeyim ne kaybederim diyo düşünüp saç kremi ve aynı serinin şampuanını da almıştım.Annem de öyle düşünmüş olacak ki aynılarından bana annem de almıştı.İlkini şampuanıyla beraber kullandım.Şampuanı normal bir şampuan aşırı bir fayda yada zarar görmedim ama kremi çok beğendiğim için yazısını yazmalıyım diye düşündüm.
hobby hair care
HOBBY ARGAN YAĞLI VE PAPATYALI SAÇ BAKIM KREMİ
Ürün kuru ve yıpranmış saçlara özel bir ürün ve 600 ML lik boyutuyla baya bir süre gidiyor.
Yıpranmaya olan faydasını bilemem ama  az da olsa kuruluğu alıyor.Kuru saçları olan biri olarak bazen banyodan sonra serum kullanmasam da saçlarımdaki kuruluğun normalden az olduğunu söyleyebilirim.

Yani sonuç olarak;
  1. Kolay tarama sağlıyor
  2. Saçları yumuşacık yapıyor.
  3. Kokusu güzel 
  4. Yıpranmayı azaltıyor kuruluğu azalttığı için ama aşırı bir nem de vermiyor.
  5. 600 ML ve 2.5-4 TL arası bir fiyata satılıyor.Fiyat performans açısından harika.
  6. Piyasadaki diğer saç kremlerinden bir farkı yok yani.

Ben denedim beğendim.Sizde saç kremi kullanan biriyseniz bir şans verin derim ve her saç yapısına göre çeşiti de mevcut olan bir ürün.

Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadar umarım sevmişsinizdir.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Sonraki yazım :"SAÇ BAKIMINDA BİTKİSEL YAĞLAR NASIL KULLANILIR VE YAĞLARIN ÖZELLİKLERİ NELERDİR?"olacak

Hiç yorum yok: