24 Eylül 2014 Çarşamba

DENEDİM YORUMLUYORUM 22:GRATİS PERFECT PURİTY AĞIZ ÇALKALAMA SUYU

PERFECT PURİTY AĞIZ ÇALKALAMA SUYU 

Herkese merhaba ;
Buğün size severek kullandığım ve bittikçe de yenisini aldığım bir üründen bahsedeceğim.
gratis agız gargarası
PERFECT PURİTY AĞIZ ÇALKALAMA SUYU 
Ürün şekilde görüldüğü gibi Gratis' özel PERFECT PURİTY markasına ait agız çalkalama suyu.Bendeki yeşil renkli olanı tadı naneli,bir  de mavi renkli olanı var onunda tadı bahçe naneli olması lazım.Ondan da çok memnunum.

Ürün aslında ortalama bir ağız çalkalama suyu.Ağzımı çok yakmaması ve boyutunun / fiyatının uygun olması sebebiyle favori ürünlerimden biri haline geldi.Diğer ağız çalkalama suları ağzımı çok yakıyor ve tatlarını sevmiyorum.Bu ürünün tadını  da verdiği temizlik  hissini de çok seviyorum.

gratis agız çalkalama suyu
PERFECT PURİTY AĞIZ ÇALKALAMA SUYU
Ürün 473 ML ve bence bu çok saçma bir miktar .Bu marka GRATİS'e özel bir maka yani sadece burada bulunabilir.Normal fiyatı da 5 TL'nin  altında olan ürün indirimdeyken 2.5-3 TL arasında bir fiyata denk geliyor. 

Dediğim gibi bittikçe aldığım ve indirim döneminde stokladığım bir ürün.Eğer ağzınız da temiz bir his, hoş bir tat istiyorsanız bu ürünü bir deneyin derim.

Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadar.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takip de kalın.

Sonraki yazım:"GNK YAZI DİZİSİ:PART 3:AĞZIM BAKIM RUTİNİM"olacak

Hiç yorum yok: