23 Eylül 2014 Salı

DENEDİM YORUMLUYORUM 21:DOVE YOGUN ONARICI BAKIM SAÇ KREMİ

DOVE YOGUN  ONARICI BAKIM SAÇ KREMİ

HAİR CARE DOVE SAÇ KREMİ
DOVE YOGUN  ONARICI BAKIM SAÇ KREMİ
Herkese merhaba;
Nasılsınız?Bir kaç gündür bloga yeni yazı yazamadım  içime dert oldu resmen. Buğün size ürün bitirme projem de de yer olan DOVE YOGUN  ONARICI BAKIM SAÇ KREMİ 'nden bahsedeceğim.Ürünü tek almak mümkün mü bilmiyorum .Ben şampuanıyla birlikte almıştım.



Ürünü kinci  kez kullanıyorum.İkinci kez alma nedenim indirim de olmasıydı kesin.Yoksa ikinci kez alınacak bir ürün değil.Çünkü alalı neredeyse bir sene oldu.Şampuanı çoktan bitti bile.





Ürün fiber aktifler içeriyormuş.Sanırım yıpranmayı bu engelliyor yada onarıyor tabi ki ben öyle bir şey görmedim.Ürün zaten yıpranmış saçlar için olan bir ürün  ama ne yazık ki  bir faydası yok.
Ürün eskiden mavi ambalajlıydı değişmiş ne yazık ki değişen sadece ambalajı olmamış içerik de değişmiş.Maviyken ki halini sevmiştim ve o nedenle ilk paketimi almıştım.






Ürün 200 ML ve kullanım ömrü 1 yıl.Ürün UNİLOVER şirketinin.
Benim bir daha almayacağım bir ürün.









Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadar sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takip de kalın.

Sonraki yazı:"DIY:VÜCUT PEELİNGİ YAPALIM"olacak.

Hiç yorum yok: