20 Eylül 2014 Cumartesi

DENEDİM YORUMLUYORUM 20:Avon super extend Extreme Mascara

Avon super extend Extreme Mascara

(Bu ürün blog yazarınız tarafından beğenildi)

Herkese merhaba
Buğün size severek kullandığım ve 3.kez bitirdiğim AVON markasının en güzel  maskaralarından  birini tanıtacağım. Avon super extend Extreme Mascara; ilk  çıktığı dönem de AVON temsilcisiydim ve bunu indirimli  fiyatıyla alıp denemiştim o zaman pek sevmedim,çok sıvı kıvamlı ve kurumayan,bulaşan bir ürün gibi  geldi.Yaklaşık 2 hafta bekledikten sonra ise kıvamı daha güzel oldu ve severek kullandım.O dönem de  temsilci olmayı bıraktım,ürün  indirimde değildi derken  yılın başında arkadaşım tarafından 2 tane birden hediye edilinceye kadar bir daha bulamadım ve hediye gelince  çok sevindim.Ürün gene aynı ilk açıldığında kıvamı kötü ama bekleyip içindeki madde uçunca çok hoş bir yapıya bürünüp harika sonuçlar ortaya çıkarıyor.



Ürün plastik fırçalı ve benim kirpiklerimde plastik fırçalar daha iyi sonuç veriyor.
Başta dediğim ğibi şu anda 3.rimelim ve bitti biraz daha kullanmak amacıyla içine badem yagı damlattım ve öyle kullanıyorum .Hala çok ğüzel bir siyah renk veriyor.





Kirpikleri yapıştırmıyor ve uzatarak dolgunluk veriyor.
Verdiği dolgunluk benim için yeterli.Şu anda çevremde ne yazık ki avon satıcısı yok ve elimde başka rimeller  de olduğu için almayacağım ama elimdeki rimeller biter ve indirimde alabilirsem ilk alacağım rimeldir kendisi.
Benden 5 üzerinden 3 aldı.

(Resimlerin hepsi internetten benim fotoğraf makinemi pc görmeyince yazıyı yazabilmek için internetten buldum resimler bir bloga vb aitse adını bilmiyorum ben google görsellerden buldum resimlerin  tehlif hakkı başkasına aittir)



Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadaar sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve beni takip etmeyi unutmayın.

Sonraki yazı ;"DENEDİM YORUMLUYORUM 21:DOVE ONARICI BAKIM SAÇ KREMİ" olacak.

Hiç yorum yok: