18 Eylül 2014 Perşembe

DENEDİM YORUMLUYORUM 18 :HOBBY ARGAN YAGLI VE PAPATYALI ŞAMPUAN

HOBBY ARGAN YAGLI VE PAPATYALI ŞAMPUAN


Herkese merhaba;
Daha önce aynı markanın saç kremini yorumlamıştım hatırlarsınız.Ondan ne kadar memnun kaldığımı kaç defa ifade ettim hatırlamıyorum.Bu da  ürünün şampuanı.2.şişem ilkini severek kullanmıştım ama ikincisinde o kadar da etki  göstermeyince başka şampuanlara geçtim.

Ürün kuru ve yıpranmış saçlar için üretilmiş bir ürün.Onarıcı bakım ve parlaklık vaat ediyor ancak  o kısım biraz muamma tabi.Saçı iyi temizliyor onun haricinde de başka bir faydası yok.Piyasadaki diğer şampuanlar gibi ama daha uygun fiyatlı.




Ürünün içinde paraben yok bu ğüzel bir özellik.Dediğim gibi 2.şişem ve bu şişeyi kendi yaptığım şampuan karışımını yaparken kullanıyorum.(içine çam terebentin esansı katıldı  ve  dökülmeyle savaş timine katıldı) .
Elimde başka şampuanlar var onlar bittiğinde serinin başka şampuanını alabilirim,saç kremlerini zaten alıyorum.

Hobby markası uygun fiyatlı ve ürünleri fiyat performans kıyaslamasında üstün gelen ürünler.Bu markanın duş jellerini de severek kullanıyorum.Kolayca ulaşılabilen bir şampuan uygun fiyatlı bir şampuan arayışındaysanız denemenizi tavsiye ederim.
(Benden 5 üzerinden 3 aldı)

Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve beni takip etmeyi unutmayın.

Sonra ki yazım"DENEDİM YORUMLUYORUM 19:ŞELALE ĞÜL SUYU"olacak.


(RESİMLERİ İNTERNETTEN BULDUM  BENİMKİLER BULANIKTI )

Hiç yorum yok: