16 Eylül 2014 Salı

DENEDİM YORUMLUYORUM 17:AVON SİMPLE HER PARFÜM

AVON SİMPLE HER PARFÜM




Herkese merhaba nasılsınız.Ben biraz baş agrısı yaşıyorum ne yazık ki.
Ah havalar soğumaya başlayınca benim sinuzitim iysice azdı ve baş agrısı ile günlere başladım bakalım ne olacak böyle.Neyse buğün size sevgili parfümümden bahsedecegim.

Avon simply her parfüm:bayılıyorum bu kokuya.Biten ikinci şişem.Ben ki koku hassasiyeti nedeniyle aşırı koku seven biri değilim  ama bu  ikinci şişem o kadar hafif orta kalıcılıkta ve  çok hoş bir koku.


Avon parfümleri genelde kalıcı olmazken bu koku arta kalıcılıkta ve çiçeksi bir koku.50 ml ve hoş bir şişe tasarımı var. Çok sık indirime giren parfümlerden.
Ben aldığım zaman fiyatı  15 tl idi .Yıl başında vb indirime  girerse denemelisiniz derim.Ben çok memnunum  ve şişenin içinde iki kullanımlık falan kaldı o kadar sevdim ki bitmesin diye kulanmıyorum bile.

Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadar sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Sonraki yazım:"FAVORİ 5 OJEM"olacak.

Hiç yorum yok: