10 Eylül 2014 Çarşamba

DENEDİM YORUMLUYORUM 13:ISANA HASSAS CİLTLER İÇİN DEO STİCK

ISANA HASSAS CİLTLER İÇİN DEO STİCK

(Bu ürün blog yazarınız tarafından beğenildi)
Merhaba herkese

Nasılsınız umarım daha iyisinizdir.Ben daha iyiyim yaşasın:)
Buğün bahsedeceğim ürün ROSSMANN da satılan stick deo.Ben pek bu tarz ürünleri seven biri değildim.Pek de kullanamam kapağı kolay bozuluyor-en azından benim kullandıklarım da.Bunu indirim de görüp denemek istedim,iyi ki denemişim;
rossmann isana stick deo
ISANA HASSAS CİLTLER İÇİN DEO STİCK
Ürünün genel görünümü bu şekilde.Gelelim özelliklerine;
  1. Alkol yok içinde 0 alcol ibaresi var
  2. Parapen yok içinde bunlar  güzel ibareler
  3. Alüminyum hakkında bir şey belirtmemiş bende içindekiler kısmında göremedim ama başka adlarla ifade edilmişse bilemem tabi
  4. Ürün 24 saat koruma vaat ediyor
  5. İçinde boya maddesi de yer almıyor
  6. epilasyon sonrası için uygundur diyor
  7. kıyafetlerde iz bırakmaz diyor.
  8. 50 gr ve 36 ay kullanım ömrü var.
Gelelim benim yorumlarıma;
ALKOL,PARABEN,BOYA olmaması güzel özellikler,cildi tahriş etmemesi güzel,kıyafetlerde iz bırakmıyor doğru,uzun ömürlü ve gramajı büyük  bir ürün,hoş bir kokusu var ;temiz bir koku,hassas ciltler için üretilmesi güzel bir özellik denedik sorun yapmadı,uygun fiyatlı bir ürün AMA;
  1. 24 saat korumuyor , en azından yazın 12-16 saat arası güzel koruyor ama sonra ter kokusunu hafiften almaya başlıyorsun.
  2. Kapağında sorun var (benimkinde) ürünü çevirerek dışarı çıkardıktan sonra çevirerek içeri  sokamıyorsun öyle kalıyor kapağıyla içeri itiyorum bende.





Ürün hakkındaki genel yorumlarım böyle bazı sıkıntılarına rağmen sevdiğim bir  ürün kendisi.Normal fiyatı 4-5 TL arasında olması lazım.Yakınınızda bir rossmann varsa denemenizi tavsiye ediyorum.

Benim buğünlük söyleyeceklerim bu kadar sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Sonraki yazı:"DENEDİM YORUMLUYORUM 14:FA DEODORANT  VE CAPİTOL DEODORANT" olacak

Hiç yorum yok: