11 Ağustos 2014 Pazartesi

DENEDİM YORUMLUYORUM :3:YENİ KEŞFİM:Murnauers Totes Meer Derin Temizlik Maskesi

Murnauers Totes Meer Derin Temizlik Maskesi



Maske yapmayı hep sevmişimdir.Tek kullanımlık hazır maskeleri de  pratik oluğu için çok seviyorum.İndirim de çeşit çeşit depolamak lazım bunlardan.Bu markanın maskelerini de sevğili arkadaşlarım kendilerine alırken bana da çeşit çeşit almışlar.(yeniden çok teşekkür ederim)Bu maske yeni favorim her pazar yapıyorum .Gelelim maskemize;



Gratis maske
derin temizlik maskesi
Gratıs maske
tek kullanımlık iki maskeden oluşuyor.


(RESİMLERİ ALİCE MAKYAJ DİYARINDA ADLI BLOGDAN ALDIM.BENİMKİLER ÇOK PARLADI ÇEKERKEN.)


Maske bu :5 ml 'lik iki paketten oluşuyor.Kullanımı kolay bir maske.Bir paketten iki kişiye yetecek kadar ürün çıkıyor ister ağzını sıkı kapatır daha sonra tekrar kullanırsın ister atarsın ;ben dolapta saklıyorum .

Ürün bende kızarıklık ,kaşıntı ,sivilce vb yapmadı hatta burnumun üzerindeki küçük siyah noktaları da kaybetti.(ancak benimkiler 2-3 gün sonra geri geliyor maalesef).Maskeyi yıkadığım zaman yüzüm beyaz ,temiz bir hal alıyor ben o hali seviyorum.

Bu markanın maskeleri şu anda indirimde gratiste.Siteye gitmek için buraya tıklayın.

http://senbenvehayat.blogspot.com.tr/
TOTES MEER MASKE ÇEŞİTLERİ

Görüldüğü ğibi ürünün diğer çeşitlerine de sayibim.(kaşmirli olanı hariç).Bunlar hakkındaki yorumlarımı "MASKELER" adlı yazımda belirteceğim.(maskeler  yazısı yakında gelecek)
(puredem oksijen maskesi yanlışlıkla orada )

Şimdilik bu kadar sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.


Sonraki yazım "BİTENLER VE ÇÖPE GİDENLER " OLACAK


Hiç yorum yok: