10 Ağustos 2014 Pazar

GÜZELLİĞİMİ NASIL KORUYORUM ? : PART 1 ;"CİLDİME NASIL BAKIYORUM" ?

CİLDİME NASIL BAKIYORUM ?

Geldik GNK'nın birinci kısmına.(GNK=Güzelliğimi nasıl koruyorm ?)

Önce cilt tipimden başlayalım;cildim yazın yağlıya dönük karma kışın kuru-normal olan bir karma .Aşırı sivilcelerim olmasa da sivilceye müsait bir cilt tipim var ve mutlaka siyah noktam olur.Onlardan kurtuluş olmayacağını anlayınca sevmeye başladım.:( "HEPSİ BENİM ÇOCUĞUM GİBİ" oldu ben ne yaparsam yapayım kaybolur gibi olup geri geliyorlar.


Aslında cilt bakımında temel ilkeleri uyguluyorum TEMİZLE,TONİKLE, NEMLENDİR .
Daha önceki cilt bakım rutinime buradan ulaşabilirsiniz. Ürünlerim ve  kullanım biçimim değişince yeniden bu yazı dizisinde bahsetmek istedim.Başlayalım;

SABAH -AKŞAM 

Her ikisinde de önce yüzümü LOREAL PURE ZONE yıkama jeliyle yıkıyorum.(yazısı kısa zaman da gelecek ).Bu  ürünün içinde salisilik asit olduğu için toniği hafif tutmaya çalışıyorum ve tonik niyetine ŞELALE GÜL SUYUNU yada BUZ kullanıyorum.Buz soğuğun etkisiyle gözenekleri sıkılaştırıyor.Nemlendirici olarak da NEUTROGENA YAĞSIZ NEMLENDİRİCİYİ tercih ediyorum.(yazısı gelecek).Dudaklarıma BEE BEAUTY LİP BALM sürüyorum. .Böylece bakımım bitiyor.Bunu her sabah ve akşam yapıyorum.

ÇARŞAMBA VE CUMA GÜNÜ

Bu ğünler benim garnier maske günüm.Yağı azaltıp haha mat bir cilt elde etmek için kullanıyorum.GARNİER  benim favorim.Çarşamba akşamı maske tüm yüzü yapılırken cuma günü sadece T bölgeme maske yapıyorum.Maskeyi jelle yıkadığım temiz yüzüme yapıyorum.Çarşamba günü bakım günüm yani GARNİER'den sonra bir bakım maskesi yapıyorum.Bu maske nem,stres,canlandırıcı vb. olabilir.Mesala bu hafta nem maskesi yaptım.(yazısı gelecek).Maskeyı yıkadıktan sonra tonikve nemlendirici ile işi bitiriyorum.

PAZAR GÜNÜ


Bu ğün benim bakım günüm her şeyi bu ğün yapıyorum zaten.Cildim için temizleyici maske uyguluyorum.bu maske favorim ve yazısı yarın burada.
Yüzümü jelle yıkıyorum ,buhar banyosu yapıyorum sonra maskeyi uyguluyorum,sonra tonikliyorum ve nemlendiriyorum.



Yazın çok makyaj yapmıyorum, (normalde de aşırı makyaj yapmıyorum zaten ) yapsam da mutlaka makyajımı çıkartıyorum uyumadan önce onun içinde bebek  şampuanını kullanıyorum.İnanılmaz iyi çıkarıyor.(şu anda jonhson baby kullanıyorum.)
Dengeli beslenmeye çalışıyorum ve su içmeye özen gösteriyorum.

Şimdilik bu kadar sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Sonraki yazım : "FAVORİ MASKEM" olacak.



http://senbenvehayat.blogspot.com.tr
jahnson baby şampuan 
http://senbenvehayat.blogspot.com.tr
kullandığım ürünler  az ama öz

Hiç yorum yok: