20 Ağustos 2014 Çarşamba

DENEDİM YORUMLUYORUM 8 :PERLODENT DİŞ FIRÇASI VE PERLODENT İNCİ BEYAZLIĞI DİŞ MACUNU

PERLODENT DİŞ FIRÇASI VE PERLODENT İNCİ BEYAZLIĞI DİŞ MACUNU

perlodent med
perlodent med

Perlodent Med markası ROSMANN'ın bir ürünü.Bildiğiniz ğibi ROSSMANN markası da bir alman markası olunca bayram indirimi sırasında alıp denemek istedim.Gelelim ürünler hakkındaki yorumlarıma;


PERLODENT MED İNCİ BEYAZLIĞI DİŞ MACUNU

rossmann perlodent med
perlodent med inci beyazlığı diş macunu
PERLODENT MED: diş macununun birçok çeşiti vardı ben bunu denemek istedim.Alırken dişlerim beyazlayacak diye bir beklentim yoktu zaten ancak bu diş macununun bırakın diş beyazlatmayı yeteri kadar temizlemiyor bile;
  1. ürün yeteri kadar temizlemiyor 
  2. tadı çok kötü
  3. nohut büyüklüğü kadar bile alsam dişlerimi fırçaladıktan sonra ağız içi epital dokuyu soyuyor (damak içim soyuluyor yani)
  4. uygun fiyatlı olmasına ragmen bir daha almayacağım bir ürün,belki diğer çeşitlerini denerim ama oda zor
ROSSMANN PERLODENT MED
perlodent med inci beyazlığı diş macunu

Görüldüğü gibi ürünün yarısını kulandık ailece;ürün 125 ML ve 12 ay kullanım ömrü var bayramdan beri ürünün yarısını kullandık ama pek sevilmedi bizim ailede.

PERLODENT DİŞ FIRÇASI

ROSSMANN PERLODENT MED
PERLODENT DİŞ FIRÇASI
PERLDENT MED: markasının diş macunundan ne kadar memnun değilsem bu üründen o kadar memnunum.Her 1,5-2 ayda bir diş fırçamı değiştirdiğim için bu fırçalar benim için harika oldu.
Ürün ikili paket halinde geliyor ve birçok çeşiti var.Sert,Orta sert,Soft,Ultra soft gibi .
Benim aldığım ürün orta olmasına ragmen yeteri kadar yumuşaktı da kanama ve benzeri duruma yol açmadı .
Ürünü başka macunla deneyince harika temizliyor.
rossmann perlodent med
PERLODENT DİŞ FIRÇASI
Normal diş fırçalarından farklı fırça özelliği ve sapının tutuştaki rahatlığı benim için yeterli bir sebep ürünü almam için bayram indirimi sırasında 1,78 TL ğibi bir fiyata almıştım deneme amaçlı ilk indirimde stoklanacaklar arasında yer alıyor.

Şimdilik bu kadar sonraki yazıma kadar kedinize iyi bakın ve takipte kalın.

Sonraki yazım:"LA LİGNE MİSKET LİMONLU VE ALEO VERALI DUŞ JELİ"olacak.





Hiç yorum yok: