23 Ağustos 2014 Cumartesi

DENEDİM YORUMLUYORUM 9:LA LİGNE MİSKET LİMONLU VE ALOE VERALI DUŞ JELİ

LA LİGNE MİSKET LİMONLU VE ALOE VERALI DUŞ JELİ




LA LİGNE markası GRATİS'e özel bir marka.Duş jelleri ve vücut losyonları olan markanın ilk duş jellerini denedim ve beğendim.Haziran ayında duş jellerinde 1 alana 1 bedava kampanyası vardı sanırım o zaman almıştım;kiraz çiçekli olanını ilk kullandım ve kokusu güzeldi onu da beğendim onun kabını attığım için size gösteremedim ancak oda fena değildi.Gelelim bu duş jeli hakkındaki yorumlarıma;

AVANTAJLARI
  1. Ürün 300 ML olduğu için kokusu sıkmadan bitiyor.
  2. Fiyatı zaten uygun olan bir ürün ancak indirimlerde  daha da  uygun fiyatlara geliyor.
  3. Ürünün birçok çeşiti var ve kokuları güzel insanı sıkmıyor.
  4. Ürünlerin hem 300 ML hem de 750 ML gibi miktarlarda satılıyor ve  istediğin boydaki ürünü alabiliyorsun.
  5. Ürünün kremsi bir yapısı var ve kuru ciltlerde tahrişe falan yol açmıyor.
  6. Ürün kolay köpürüyor ve ciltden kolay durulanıyor.



DEZAVANTAJLARI

  1. Ürün kolay köpürse de kokusu güzel olsa da koku maalesef kalıcı değil kısa sürede kayboluyor.

Ürünü her banyoda kullanıyorum ve 1 hafta içinde bitecek gibi duruyor indirim döneminde alada bilirim almaya da bilirim ama severek kullandığımda bir gerçek.Bu aralar aleo veralı şeylere  takik olduğum için her şeyim aleo veralı  duş jeli,el kremi,body losyon  biraz aleo veralı ürün almam ancak diğer çeşitlerini denemek isterim.

Şimdilik bu kadar sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Sonraki yazı:"DENEDİM YORUMLUYORUM: "FRATERNİKUS  EİSGEL (AYAK JELİ)"olacak.

Hiç yorum yok: