25 Ağustos 2014 Pazartesi

DENEDİM YORUMLUYORUM 10 :FRATERNIKUS AYAK JELİ (EİSGEL)

FRATERNIKUS AYAK JELİ (EİSGEL)

GRATİS EISGEL
FRATERNIKUS AYAK JELİ
Bu  güzel ürünü sanırım haziran ayı içinde alıştım.Gratis kartımla yaptığım ilk alışveriş olmasıyla da özel bir yeri var .(Darısı watson karta) .
Aslında ayak jeli değil de ayak balsamı almak istemiştim ancak yalnışlıkla bunu almışım ,zaten  ürünü sevdim ancak ayak balsamını da bu bitince denemek istiyorum.
Gelelim ürün hakkındaki yorumlarıma ;

ÜRÜNÜN AVANTAJLARI



GRATİS EİSGEL
FRATERNIKUS AYAK JELİ
  1. Ürün 200 ml ve az bir miktarı yeterli geldiği için çok uzun bir süre kullanılabiliyor.
  2. Yaz için yeterli bir nemlendirme sağlıyor.
  3. Kokusunu sevmeyenler olabilir ancak ben çok sevdim.Bu aralar bir aleo vera bir çam terebentin aşkı yaşıyorum zaten .
  4. Normal fiyatı da uygun ancak indirimlerde diğer ayak kremlerine göre yok parasına satılıyor.(2,75 tl fiyata almıştım)
  5. Serinleme hissi çok vermese de benim öyle bir beklentim olmadığı için ben verdiği ferahlık hissini seviyorum.
  6. Ayaklar için olsa da ben bacaklarıma da kullanıyorum ve mentollu olması nedeniyle rahatlatıyor.

ÜRÜNÜN DEZAVANTAJLARI


  1. Resim de görüldüğü gibi tüp şeklinde ve diğer tüp şeklindeki ürünler ğibi kolay kirleniyor.
  2. Jel yapısı vucüt sıcaklığında hemen eriyor yani çabuk hareket ederek ayaklara uygulamak gerekiyor.
  3. Nemlendirmesi yaz için ve sorunlu  ayagı olmayanlar için yeterli ancak kışın ve kuru ayakları olanlar  memnun kalmayacaktır.
  4. Ferahlatıcı jel olsa da az bir ferahlık veriyor daha çok nemlendirmek için kullanılabilecek bir ürün.
  5. Kullanım ömrü 12 ay ancak tek başına o sürede bitecek bir ürün değil.

Ürün hakkındaki genel  yorumlarım bu şekilde normal bir ayak kreminden aslında bir farkı yok. Benim yazın kullanmam için yeterli bir nem veriyor kışın ise vazelin kullanmayı sevdiğim için sorun oluşturmuyor.Severek kullandığım bir ürün ancak daha sonra aynı markanın ayak balsamını alırım bunu almam .

Şimdilik bu kadar sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Sonraki yazım:"DIY:YAĞ EMİCİ MASKE YAPIYORUZ"olacak.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

canım merhaba bildiğim kadarıyla bu ürünün nemlendirme özelliği yok. Rahatlatmak ve ferahlatmak amacıyla kullanılıyor yorgun ayaklara. Selamlar