9 Ağustos 2014 Cumartesi

DENEDİM YORUMLUYORUM 2 : BEE BEAUTY STRAWBERRY LİP BALM

BEE BEAUTY  STRAWBERRY LİP BALM

(BU ÜRÜN BLOG YAZARINIZ TARAFINDAN BEĞENİLDİ)

Bu ürünü bayram indirimi  sırasında evde bir lip balm bulunsun diyerek almıştım.O zamandan beri de severek  kullanıyorum.Alma nedenim ambalajıydı.İçimde ki çocuk almamı söyledi ve aldım. Gratisin kendi markası olan bir  ürün ,bir kaç çeşiti var ben şimdilik çilekliyi aldım ancak sonraki indirimlerde diğerlerini de alacağım.
Gelelim ürün hakkındaki yorumlarıma ;başta söylediğim ğibi ürünü beğendim.

çilekli lip balm





Gelelim ürünün avantaj ve dezavantajlarına;











AVANTAJLARI

  1. Kabı çok tatlı ve sağlam .BABY LİPS gibi dandik değil .
  2. Muhteşem bir çilek kokusu var.Çürük meyve kokulu lip balmlardan değil yani.
  3. NİVEA'ya oranla daha mat ama hala parlak bir görünümü var.
  4. Hafif parlak bir pembe renk veriyor ,günlük makyajda kulanmak için ideal zira bu kız o amaçla kullanıyor :)
  5. Çok uygun fiyatlı .Bir de GRATİS kendine özel ürünlerde indirim yapınca tadından yenmez. Normal fiyatı 4 TL iken indirimde 2-3 TL arası bir fiyata geliyor.

DEZAVANTAJLARI

  1. Ürün aşırı bir nem vermiyor yogun yapılı nir nemlendiriciye ihtiyaç duyanlar sevmeyecekler ama yaz için  ideal bir lip balm.
  2. Dudakta ortalama 1,5 saat gibi bir süre dayanıyor yani dayanıklılığı da orta seviyede .

Başta da söylediğim  gibi ben bu ürünü beğendim.( Benim 5 üzerinden skalam da 4 aldı )


renk harikaeldeki durusu

Şimdilik bu kadar sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Sonraki yazı:"CİLT GÜZELLiĞİMİ NASIL KORUYORUM "olacak.

Hiç yorum yok: